۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۳۲۳۹۹۸
حجت الاسلام سالک:

راه مقابله با دشمن اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی پاسخگوی بدخواهان آمریکایی، اسرائیلی و غربی است و از این طریق می توان در برابر دشمنان ایستاد.
حجت الاسلام سالك

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آینده را دنیای گفت‌وگو و نه موشک دانستن از هیچ منطق و تعقلی بهره نمی برد، گفت: هر انسانی برای دفاع از ناموس، دین و خانه خود باید مجهز به سلاح باشد تا از طمع بدخواهان جلوگیری کند.

 

وی افزود: اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی پاسخگوی بدخواهان آمریکایی، اسرائیلی و غربی است و از این طریق می توان در برابر دشمنان ایستاد.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با تأکید بر این که لزوم افزایش توان نظامی بسیار روشن است، گفت: دولت موقت نیز صحبت از عدم نیاز به موشک می کرد و اِف 14 و 16 را به دشمن تحویل داد و عنوان می کرد که نیازی به این موشک ها نداریم، اما در جنگ نیاز به موشک ها احساس شد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری موضع بنی صدر مبنی بر عدم نیاز به توپ و تانک، گفت: برخی عنوان می کنند که دنیای امروز دنیای موشک نیست، اما باید بدانند که دنیای اقتدار نظامی است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که آمریکا و اسرائیل چرا مسلح به انواع موشک ها هستند، گفت: ملت ایران پای انقلابی اسلامی خود ایستاده است و اجازه گسترش چنین گفتمان هایی را نخواهد داد./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات