۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۴۱۱۸
امام جمعه عجب شیر:

اسلام‌هراسی سیاست تغییرناپذیر استکبار و دولت‌های غربی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که اسلام و ایران هراسی دغدغه استکبار و دولت های غربی است، گفت: این سیاست خصمانه با وجود انقلاب اسلامی و نظام ولایی تغییری نخواهد کرد.
اسلام هراسي

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که ارتقای توان موشکی ایران ربطی به مسأله برجام ندارد، اظهار داشت: باید دانست که اگر ایران اسلامی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از توان موشکی لازم برخوردار بود، بسیاری از تهدیدهای دشمن نیز اثرگذار نبود.


وی با بیان این‌که دشمن به دنبال ایران عقب‌مانده و وابسته در عرصه نظامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی وقتی می‌بینند که ما با کشورهای دیگر در حال برقراری ارتباط هستیم، دچار ترس و واهمه می شوند و سعی می کنند با به راه انداختن ایران هراسی، نقشه های شوم خود را اجرا کنند.


حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که اسلام و ایران هراسی دغدغه استکبار و دولت های غربی است، گفت: حقیقت امر آن است که این سیاست خصمانه با وجود انقلاب اسلامی و نظام ولایی تغییری نخواهد کرد، چرا که ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران با تفکرات لیبرالیستی غربی در منافات است.


امام جمعه عجب شیر با اشاره به آزمایش موشکی اخیر کشورمان و اینکه این موضوع هم اکنون حرف اول مجامع سیاسی در جهان شده است، تصریح کرد: دشمنان ایران می‌دانند که ما قطعنامه را نقض نکرده ایم و هیچ سندی درباره اظهار نظرهای خود ندارند، اعلام می‌کنند که جمهوری ایران روح قطعنامه را نادیده گرفته است.


وی با بیان اینکه هر کشوری برای این‌که قدرت دفاعی خود را بسنجد مانور نظامی برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: برد موشک های ما بیش از 2 هزار کیلومتر است، ولی طراحی آن طوری نیست که کلاهک هسته ای حمل کند، ضمن این‌که توان موشکی تنها در راستای دفاع از کشور کاربرد دارد.


حجت الاسلام شربیانی با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی نگران ارتقای توان نظامی، دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: کشورهایی که دارای کلاهک هسته‌ای هستند و بمب‌های نامتعارف به سراسر جهان صادر می کنند، امروز نگران موشک های دوربرد ایرانی شده اند.


امام جمعه عجب شیر با تأکید بر این‌که سیاست خصمانه غرب با وجود انقلاب اسلامی و نظام ولایی تغییری نخواهد کرد، افزود: چه برجام باشد و چه نباشد، اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت است و با تغییر دولت ها، تغییری نمی کند./935/302/ب2

ارسال نظرات