۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۲۴۲۷۸
آیت الله علما تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از هنر برای بهبود سطح فرهنگی جامعه

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: هنر افزون بر اثرگذاری در حوزه دین، توان فرهنگ سازی و بهبود سطح فرهنگی جامعه را داشته و با تکیه بر آثار هنری می توان فرهنگ مبتنی بر اسلام و فرهنگ اصیل ایران اسلامی را نهادینه ساخت.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان ظهر امروز با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه دیدار کردند.


آیت الله علما در این دیدار هنر را مقوله ای اثرگذار بر زندگی افراد دانست و گفت: مقوله هنر می تواند تجلی گاه ارزش های دینی و انقلابی باشد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تأکید بر لزوم پایبندی هنرمندان به ارزش های انقلاب و اسلام، تصریح کرد: اتحاد هنر و دین جلوه ای زیبا می نمایاند و بیان امور در قالب هنر موجب نفوذ در قلوب و ماندگاری امور می شود.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: هنر افزون بر اثرگذاری در حوزه دین، توان فرهنگ سازی و بهبود سطح فرهنگی جامعه را داشته و با تکیه بر آثار هنری می توان فرهنگ مبتنی بر اسلام و فرهنگ اصیل ایران اسلامی را نهادینه ساخت.


آیت الله علما با قدردانی از زحمات مدیر و مسؤولان حوزه هنری استان، بیان داشت: اقداماتی شایسته تقدیر صورت گرفته است و امید است در آینده سیر صعودی و پیشرفت تداوم یابد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب راهنمای هنرمندان بوده و مسیری شایسته و صحیح را برای هنرمندان ایران اسلامی نمایان می کند./857/202/ب1

ارسال نظرات