۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۲۴۴۷۶
با تجلیل از خانواده شهدای هسته ای؛

همایش بزرگداشت دهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت دهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای با تجلیل از خانواده های شهدای هسته ای در آمل برگزار می شود.
شهداي هسته اي

مهران احمدی، رییس حوزه بسیج دانشجویی شهید غروی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری همایش روز ملی فناوری هسته ای خبر داد و تصریح کرد: همایش بزرگداشت دهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه شمال آمل برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این همایش با تجلیل از خانواده های معظم و گرانقدر شهدای هسته ای نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه است که از این عزیزان قدردانی می شود.


احمدی خاطرنشان کرد: دکتر منوچهر محمدی مشاور وزیر امورخارجه، رییس کارگروه تحول علوم سیاسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد برجسته دانشگاه به عنوان سخنران ویژه همایش حضور خواهد داشت.


وی افزود: در صورت قطعی شدن حضور پدر شهید گرانقدر هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن، وی نیز به سخنرانی می پردازند.


رییس حوزه دانشجویی بسیج دانشجویی شهید غروی آمل خاطرنشان کرد: این همایش در روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه و از ساعت 14 در سالن همایش ساختمان آمارد دانشگاه شمال آمل برگزار می شود.


احمدی تصریح کرد: همایش بزرگداشت دهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید غروی، معاونت فرهنگی دانشگاه شمال و روابط عمومی این دانشگاه صورت می گیرد.


وی با دعوت از جامعه دانشگاهی و فرهیختگان جهت حضور در این همایش اظهار داشت: از همه عزیزان جهت حضور در این همایش با هدف گرامی داشت سالگرد روز ملی فناوری هسته ای و بزرگداشت شهدای والامقام این عرصه دعوت می شود.


احمدی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر هسته ای شهیدان مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد، مجید شهریاری، مسعود علیمحمدی و رضا قشقایی فرد در این راه مهم به شهادت رسیدند که باید قدردان این عزیزان باشیم.


رییس حوزه دانشجویی بسیج دانشجویی شهید غروی آمل با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، تصریح کرد: راه علمی و معنوی آنان را ادامه دهید و چراغ پر فروغی برای ارشاد و راهنمایی جوانان این سرزمین باشید./1314/302/ب1

ارسال نظرات