۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۲۵۱۴۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

روحانیان پیشگام مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیان پیشگام مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، گفت: هر زمانی که دشمنان برای دین مبین اسلام، قرآن کریم و مکتب تشیع مشکلات و جسارت هایی را به وجود می آورند این روحانیت هستند که در صحنه حضور فعالی دارند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران شب گذشته در گردهمایی ائمه جمعه و روحانیان شهرستان آمل که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد با بیان این که ماه رجب فرصت ارزنده ای برای تقرب الی الله است، گفت: ضرورت دارد از این ایام و مناسبت ها بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.


وی تصریح کرد: ماه رجب فرصتی است تا بتوانیم در راستای تقویت عبودیت و بندگی خویش گام برداشته و بتوانیم زمینه تقرب به پروردگار متعال را فراهم کنیم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: انسان می تواند با انجام اعمال نیکو و شایسته در مسیر خوبی ها قرار گیرد که زمینه ساز سعادت و عاقبت بخیری فرد می شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به در پیش بودن میلاد باسعادت امام علی(ع) اظهار داشت: این امام همام از مقام والایی برخوردار است که می طلبد سیره نورانی نخستین مولای متقیان را به بهترین نحو ممکن در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تبلیغی و فرهنگی برای روحانیان امری ارزنده و گرانقدر است که به نحوی شایسته از سوی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.


وی افزود: برگزاری گردهمایی ها امری ضروری و مهم است که سبب می شود تا هم دیدارها تازه شده و هم در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گیرد.


امام جمعه آمل ادامه داد: ضرورت دارد مسائل فرهنگی و دینی مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا بتوانیم با تبادل افکار چاره اندیشی شایسته ای داشته باشیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیان پیشگام مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، گفت: هر زمانی که دشمنان برای دین مبین اسلام، قرآن کریم و مکتب تشیع مشکلات و جسارت هایی را به وجود می آورند این روحانیت هستند که در صحنه حضور فعالی دارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: روحانیت در دفاع از حریم ولایت از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره در این مسیر مهم و ارزشمند ثابت قدم و پایدار هستند.


وی خاطرنشان کرد: روحانیت با معلومات دینی و نثار جان خود در راه اعتلای دین مبین اسلام و سربازی ولایت کوشا بوده و افتخارات ارزشمندی آفریدند.


امام جمعه آمل با بیان این که مراسم معنوی اعتکاف را در پیش داریم که ضرورت دارد این مراسم به نحوی شایسته برگزار شود، گفت: اعتکاف فرصت ارزشمندی برای راز و نیاز با حضرت حق است که باید زمینه برگزاری باشکوه آن فراهم شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات