۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۲۵۸۲۷
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

مراجع دژی مستحکم در برابر شبهات هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا با اشاره به نقش مراجع در جهان اشاره کرد و گفت: مراجع دژی مستحکم در برابر شبهات هستند.
سيد مرتضي کشميري نماينده آيت الله سيستاني در اروپا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا، طی سخنانی در مسجد جعفریه در شهر ورنتو در کانادا با اشاره به زندگانی اهل بیت (ع) گفت: توجه به اهل بیت (ع) در دعا از لوازم توحید و خداپرستی است زیرا این مطلب در قرآن و سنت نبی اکرم (ص) ثابت شده است.


وی بر ضرورت توجه به اعمال ماه رجب تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دعا، مغز و جان عبادت است. یکی از آداب دعا توجه به خداوند به وسیله واسطه قرار دادن حجت‎های الهی یعنی نبی اکرم (ص) و اهل بیتش (ع) است.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی ضمن تبریک میلاد جواد الائمه (ع) به زندگانی این امام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام جواد (ع) با توجه به سن کم به مقام امامت رسید و شبهات شیعیان و سایر ادیان را پاسخ می داد.


وی مرجعیت را دژی مستحک در برابر شبهات دانست و تصریح کرد: مرجعیت در شناخت و پاسخ به شبهات مومنان نقش بسیار تاثیرگذاری را دارند و موجب هدایت و راهنمایی مردم به سمت مسیر اهل بیت (ع) می شوند.


حجت الاسلام کشمیری ادامه داد: مرجعیت امروزه بر همه مسائل جهان، منطقه و عراق به خوبی تسلط دارند./994/ب903/د

ارسال نظرات