۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۲۲۸۹۲

امام جمعه جلفا تصادف کرد

حجت الاسلام انتظاری، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی بر اثر تصادف در جاده مرند – جلفا مصدوم شد.
تصادف امام جمعه جلفا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ حسینقلی زاده، مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی اظهار داشت: عصر دیروز به دنبال برخورد خودروی سواری سمند با گاردریل در جاده مرند- جلفا، امام جمعه محترم شهرستان جلفا دچار مصدومیت شد.


وی ادامه داد: ساعت ۱۶:۱۵ امروز یکشنبه مورخه پنجم اردیبهشت در جاده مرند-جلفا، حوالی دره دیز، برخورد خودرو سواری سمند با گاردریل کنار جاده، مصدومیت یک تن را به همراه داشت.


وی گفت: با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان مرند, پایگاه اورژانس ۱۱۵، عریان تپه بمحل حادثه اعزام شد و تکنسینهای اعزامی مصدومیت یک تن را که امام جمعه محترم شهرستان جلفا بود و دچار آسیب در ناحیه سینه و کتف شده بود و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی, به بیمارستان مرند انتقال دادند.


مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی ادامه داد: حال عمومی ایشان مناسب است و اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان مرند انجام خواهد گرفت.


حسینقلی زاده گفت: کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه است و در واژگونی های خودرو با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می یابد./935/101/ب2

ارسال نظرات