۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۲۳۵۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

توسعه فرهنگ ناب محمدی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بویژه در حوزه فضای مجازی و سایبری توسعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی برگرفته از قرآن و آموزه های اخلاقی است.
مسعودی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: توسعه فرهنگ ناب محمدی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

این مسؤول فرهنگی در البرز گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بویژه در حوزه فضای مجازی و سایبری توسعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی برگرفته از قرآن و آموزه های اخلاقی است.

 

حجت‌ الاسلام مسعودی تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن درحوزه فرهنگ و تمدن اسلامی را هماهنگی و اجرای برنامه های دینی اثر گذار در سطح ایران اسلامی ذکر کرد و افزود :باید تلاش کنیم که جوانان با قرآن و آموزه های اخلاقی آن عجین شوند.

 

وی بسیاری از معضلات فرهنگی خانواده ها را ناشی ازدوری ازاین کتاب آسمانی ذکر کرد و گفت:متأسفانه بسیاری از خانواده ها قرآن را به‌عنوان یک کتاب مقدس در خانه دارند و لی در رابطه با مطالعه و آموزه های آن اقدامی انجام نمی دهند.

 

این فعال فرهنگی در البرز خاطرنشان کرد:چه فرهنگی غنی تر از فرهنگ اسلام و قرآن وجود دارد فرهنگی که تمامی نکات لازم برای یک زندگی سالم و سعادتمندانه را در خود جای داده است.

 

وی در ادامه یادآور شد:دستگاه های فرهنگی باید تمام تلاش خود را درراستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی اثر گذار در سطح کشور بکار بگیرند و این را به‌عنوان یک وظیفه شرعی باید در راس برنامه های خود قراردهند.

 

حجت‌الاسلام مسعودی اظهار کرد: نباید بگذاریم که دشمن از ما پیشی بگیرید و با طرفند های مختلف جوانان مارا از انقلاب و ارزشهای معنوی آن دور کنند بلکه باید با استفاده از راهکار های نظیر گفتمان دینی،جلسات پرسش و پاسخ،ساخت فیلم های ارزشی چون امام علی (ع) و یوسف صدیق.... زمینه رشد اخلاق اسلامی را در تمامی شریانهای جامعه فراهم کنیم.

 

وی در پایان گفت: اگر معنویت به معنای واقعی در جامعه ما نهادینه شود و و مردم تنها راه نجات خود را در پناه بردن به خدا و اهل بیت علیهم السلام بدانند دیگر تحرکات دشمن در تمامی زمینه ها بر روی مردم ما اثر گذار نخواهد بود.

 

حجت الاسلام مسعودی سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی اثر گذار در راستای توسعه و ترویج فعالیت های اسلامی و قرآنی اثر گذار دانست و گفت:این سازمان و ادارات کل سراسر کشور با بهرگیری از توان تبلیغی روحانیون مستقر وبرگزاری گفتمان های دینی،و جلسات پرسش و پاسخ و همچنین با بهرگیری از ظرفیت دارالقرآن نقش اثر گذاری را در راستای توسعه فرهنگ ناب محمدی در طول سال انجام می دهد که نمونه بارز آن را می توان در سایت ido سازمان تبلیغات اسلامی مشاهده کرد.

 

حجت‌الاسلام مسعودی،در پایان گفت:تمام سعادت دنیا و آخرت بشریت در این فرهنگ ناب نهفته شده است به همین منظور باید تلاش کنیم که این فرهنگ ناب در جامعه اسلامی ما به معنای واقعی نهادینه شود./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات