۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۴۲۳۸۲۶
حجت‌الاسلام مسعودی:

تأثیر روحانیون مستقر در روند تحول فرهنگی کشور بی بدیل است

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، با بیان این که روحانیون مستقر مهمتر قشر اثر گذار در روند تحول فرهنگی کشورهستند گفت: این روحانیون می توانند با ارائه راهکارها و الگو های مناسب نقش اثر گذاری را در هدایت اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان ایفاء کنند.
مسعودی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، با بیان این که روحانیون مستقر مهمترین قشر اثر گذار در روند تحول فرهنگی کشور هستند، گفت: روحانیون مستقر در شهرستانها و روستاهای سطح کشور با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی و با بهره گیری از شیوه های اصولی و نوین نقش اثر گذاری را در روند تحول فرهنگی کشور ایفاء می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام مسعودی، افزود: این قشر فرهنگی از جامعه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی را در روند پیروزی آن ایفاء کردند به طوریکه نقش اصلی این روحانیون در روند شکل گیری قیام ها بر علیه رژیم فاسد پهلوی به خوبی مشهود بود.

 

این مسؤول فرهنگی، گفت: با توجه به اینکه مردم اعتماد و وابستگی خاصی به این قشر فرهنگی و دلسوز جامعه دارند بنابراین این روحانیون می توانند با ارائه راهکار ها و الگو های مناسب نقش اثر گذاری را در هدایت اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان ایفاء کنند.

 

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه این روحانیون یکی از اقدامات اثر گذار سازمان تبلیغات اسلامی بوده که نقش مهمی را در زمینه افزایش کمی و کیفی سطح تبلیغی آنها ایفاء کرده است.

 

حجت الاسلام مسعودی یادآور شد: هم اکنون در استان البرز تعداد ۶۴ روحانی مستقر در سطح مساجد استان فعالیت تبلیغی انجام می دهند که فعالیت آنها با استقبال خوب مخاطبان بویژه نسل جوان انقلاب روبه رو شده است.

 

وی افزود: یکی از اقدامات اثرگذار این روحانیون برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات مختلف فرهنگی در سطح مساجد و مدارس استان بوده که نقش مهمی در جهت دهی جوانان و نوجوانان به ارزش های دینی و معنوی داشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: این روحانیون مورد اعتماد مردم بوده اند که افزون بر فعالیت های تبلیغی نقش اثرگذاری را در حل مشکلات و مسائل اجتماعی مردم در سطح روستاها و شهرستان های استان البرز ایفا می‌کنند./1325/د103/ی

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات