۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۲۴۰۳۴
مسؤول نمايندگي ولي فقيه سپاه پاكدشت:

معلمان به تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان اهتمام ورزند

مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت گفت: معلمان در کنار آموختن علم و دانش به دانش آموزان؛ می بایست آنان را از نظر اخلاق اسلامی، امور دینی و تربیتی پرورش دهند تا در آینده افراد موفق، متدین و مؤمن برای جامعه شوند.
حجت الاسلام محمد مسعودي سپاه پاكدشت

حجت الاسلام محمد مسعودي مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج پاكدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، ضمن تسليت سالروز شهادت دانشمند فرزانه استاد شهيد مرتضي مطهري، اين روز را به همه معلمان و مربيان فرهنگي و عقيدتي تبريك گفت و افزود: استاد مطهری یکی از نابغه های روزگار خود بود.

 

وي ادامه داد: شهيد مطهري، فردي با تقوا، متدین، عالم و یک نویسنده تمام عیار بود

 

حجت الاسلام مسعودي با بيان اينكه معلمان عزیز یکی از شریف ترین شغل ها را دارند، خاطر نشان كرد: همان طور که می دانید معلمی شغل انبیا است پس باید از این فرصت به نحوه احسن استفاده کنند.

 

وي درباره وظیفه معلمان افزود: معلمان در کنار آموختن علم و دانش به دانش آموزان؛ می بایست آنان را از نظر اخلاق اسلامی، امور دینی و تربیتی پرورش دهند تا در آینده افراد موفق و متدین و مؤمن تحویل جامعه شود.

 

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاكدشت ابراز كرد: معلمان باید در کنار پرورش دادن نسل آینده به بيان رشادت و دلیر مردی شهدا و ایستادگی آنان در مقابل دشمنان بپردازند.

 

وي به نامگذاري اين هفته به عنوان هفته عقيدتي سياسي در سپاه اشاره كرد و گفت: برنامه هاي متنوعي در سپاه و بسيج با هدف تجليل از مقام معلم و مربيان عقيدتي و همچنين زنده نگه داشتن اين شهيد بزرگوار در نظر گرفته‌ايم.

 

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه بسيج پاكدشت در پايان، همايش بزرگداشت شهيد مطهري با حضور حجت الاسلام علي بهجت فرزند آيت الله بهجت، تجليل از مربيان و معلمان بسيجي را از مهم ترين برنامه هاي اين هفته دانست و افزود: سركشي از فرهنگيان زحمت كش، خانواده شهداي روحاني و ديدار با امام جمعه شهرستان، محفل انس با قرآن، برگزاري نمايشگاه آثار شهيد مطهري و برگزاري مسابقه كتابخواني و همچنين برگزاري برنامه هاي فرهنگي و ورزشي را از ديگر برنامه هاي اين هفته عنوان كرد./302/804/ب1

ارسال نظرات