۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۲۴۱۲۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شهید مطهری مدافع حقیقی اسلام ناب بود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه شهید مطهری مدافع حقیقی اسلام ناب بود، گفت: شهید مطهری جانانه در برابر شبهات ایستادگی و برای دفاع از اسلام و انقلاب گام های ارزشمندی برداشت.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در مراسم نواختن زنگ سپاس معلم که در هنرستان دخترانه امام محمدباقر(ع) آمل برگزار شد با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، اظهار داشت: راه دانش و دانایی را به نحوی شایسته انتخاب کردیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: بخش بدنی و روحی داریم که در عرصه بدنی کارهای خوبی صورت می گیرد اما روح انسان در ابتدای امر چیزی بلد نیست و زمانی که گوش خود را در اختیار استاد و معلم قرار می دهد باسواد و عالم می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: انسان باید خودشناسی داشته باشد که معلمانی برای تعلیم روح ما آمدند و بهترین علم را در جهان داریم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان امور دنیایی را همراه خود نمی برد و چیزی که می‌برد باید با جان انسان متحد باشد، ادامه داد: شبهات بسیاری به دین مبین اسلام وارد می کردند که همواره وجود داشته و افرادی مانند شهید مطهری مدافع اسلام بودند.

 

وی افزود: شهید مطهری جانانه در برابر شبهات ایستادگی و برای دفاع از اسلام و انقلاب گام های ارزشمندی برداشته است.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: شبهه ای که به دین اسلام وارد شود، نداریم که دشمنان همواره برای ضربه زدن دین مبین اسلام گام برمی دارند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ضرورت دارد ادب و آداب اسلامی را رعایت کرده و زمینه احترام به بزرگان خود را فراهم کنیم که تحقق آن برکات ارزشمندی دارد.

 

وی افزود: احترام به استاد، معلم، زحمتکشان و بزرگان ضرورت دارد که باید در این عرصه به نحو شایسته ای کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: رویکرد دشمنان در راستای انحراف نسل جوان جامعه است که در این عرصه هزینه های بسیاری صورت می دهند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی بیان داشت: ضرورت دارد قدردان معلمان و بزرگان خود باشیم و تلاش کنیم احترام شایسته ای به این عزیزان صورت دهیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات