۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۲۴۷۳۱
به مناسبت مبعث پیامبر برگزار می‌شود؛

اردوی فرهنگی طلاب به روستای کرمجگان قم

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: طلاب و خانواده طلاب در هفته جاری و به مناسبت بعثت پیامبر اکرم(ص) به روستای کرمجگان قم می‌روند؛ علاقه‌مندان می‌توانند در این اردوی فرهنگی شرکت کنند.
اردوی فرهنگی طلاب

عمار ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه فرهنگی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در هفته جاری گفت: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) اردوی فرهنگی ویژه خانواده طلاب و روحانیون برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: این اردوی فرهنگی با گلگشت و طبیعت گردی خانوادگی در کوچه باغ های روستای کرمجگان قم همراه است.

 

ابراهیمی ابراز کرد: کوهپیمایی سبک ویژه برادران، زیارت امامزاده نورعلی(ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای خانواده ها از دیگر برنامه هایی است که در این اردو پیش بینی شده است.

 

وی به ساعت رفت و برگشت این اردوی فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: در ساعت 6 بامداد روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از شهر قم حرکت کرده و پس از اجرای برنامه، در ساعت 18 به سوی قم باز می گردیم.

 

ابراهیمی اظهار داشت: هزینه اردوی فرهنگی روستای کرمجگان برای هر نفر 23 هزار تومان است؛ این هزینه با 22 درصد تخفیف برای اعضای مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان محسوب می شود که معادل 18 هزار تومان است و برای ایاب و ذهاب، بیمه و میان وعده مصرف می شود.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان افزود: علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند برای نام نویسی تا ساعت 21 چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه با شماره 09192533295 «ابراهیمی» تماس بگیرند./840/ت302/ی

 

ارسال نظرات