۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۲۵۰۵۱
نماینده مردم آمل در مجلس:

حمایت از کشاورزی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: یکی از پایه های تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کشاورزی است که باید در این عرصه تلاش شود.
نماینده ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه هماهنگی بسیج همگام با کشاورزی که در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور ما تصویب شدن قوانین و اجرایی نشدن آن است.

 

وی تصریح کرد: قانون ارتقای سلامت اداری و قانون مبارزه با قاچاق هنوز اجرایی نشده است که در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: مازندران در راستای توسعه کشاورزی پا پیش گذاشته و هم کار ارزشی است که بسیج وارد شد و هم اقتصاد مقاومتی در عمل به فرامین رهبری است.

 

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که باید در راستای نهادینه سازی آن اقدامات شایسته ای انجام شود.

 

نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: شانزده استان کشور تولید برنج دارند و سه و هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت می رود که عدد بالای است.

 

وی بیان داشت: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز می تواند موفقیت های بسیاری داشته باشد و کسی مدعی خدمت به مردم است باید این طرح ارزنده را پیگیری کند که برکات خوبی دارد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: یکی از پایه های تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کشاورزی است که باید در این عرصه تلاش شود.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: استان مازندران پایلوت اجرای طرح همگام با کشاورز و آمل نیز پایلوت اجرای این طرح در استان شد.

 

وی افزود: این طرح در صد روستای شهرستان آمل صورت می گیرد که در ارتباط با عملیات آماده سازی زمین تا کاشت، داشت و برداشت و عملیات بعد از آن است.

 

استاندار مازندران افزود: فرماندار به عنوان هماهنگ کننده در شهرستان است و ما نیز در سطح استان در فرآیند کلی طرح هستیم.

 

فلاح با بیان این که طرح همگام با کشاورز در سال آینده در بخش قابل توجهی از شهرهای استان صورت می گیرد، گفت: طرح خوبی است که باید در راستای عملیاتی سازی آن گام های خوبی برداشته شود./202/1314/ب1

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات