۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۲۵۳۲۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

افزایش بهره وری و کاهش هزینه زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که افزایش بهره وری و کاهش هزینه زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: چاره ای نداریم جز این که روی پای خود بایستیم و باید برای گسترش بهره وری گام برداریم که مورد توجه مقام معظم رهبری است.
معاون استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران امروز در جلسه شورای اداری آمل با بیان این که روح ایمان در تواضع است که پیامبر اکرم برای تکمیل فضیلت های اخلاقی مبعوث شدند، گفت: بسیاری از اندیشمندان بر این عقیده هستند همه فضیلت ها و علوم در قلب پیامبر گرامی اسلام جای گرفته است.

 

وی تصریح کرد: هر میزانی به سمت دانایی برویم از جهل و تاریکی رها می شویم که خانواده ها باید از خود شروع کنند و نباید آمار طلاق و اعتیاد در استان بالا باشد.

 

یونسی ادامه داد: ضرورت دارد دردمند دردهای همدیگر و جامعه باشیم که مدیران باید برای رفع مشکلات مردم گام های اساسی بردارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که برجام به نتیجه رسید و ارزش واحد پول ملی در برابر ارزهای خارجی حفظ شده و این هنر سیاست گذاران یک دولت است، گفت: حق انرژی هسته ای برای جهانیان به اثبات رسیده، سلامت سامان داده شده و تورم به دوازده درصد رسیده است.

 

وی ادامه داد: مردم در جریان انتخابات قدرت را جابجا کرده و در خانه ملت خانه تکانی کردند و در انتخابات یک صندوق و رأی ما باطل نشد که شکوهمندترین انتخابات بعد از انقلاب را در مازندران داشتیم.

 

یونسی افزود: جلسه ای با منتخبان مجلس مازندران در استانداری داشتیم و تلاش ها باید در این راستا باشد تا در جهت عزت مردم و خدمت به آنان گام برداریم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: پست و مقام برای کسی پایدار نیست که ضرورت دارد برای مردم خدمات ارزنده ای صورت دهیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در استان مازندران اظهار داشت: حدد 330 دوربین به ارزش پنج میلیارد تومان دوربین خریداری شد که هفت شهر مجهز به مراقبت نرم شدند و حکومت موظف است از شهروندان خود مراقبت کند که ضریب شاخص های امنیتی ما افزایش پیدا کرده است.

 

یونسی افزود: آمار غرق شدگان استان بسیار زیاد بود که در یک سال 212 نفر غرق شدند و توانستیم این آمار را 62 درصد کاهش دهیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که سه مرکز نگه داری متکدیان در استان راه اندازی شده است، گفت: متکدیانی دارند به صورت حرفه ای کار می کنند که شهروندان نباید دلسوزی برای این افراد داشته باشند.

 

وی افزود: پروژه هایی با 870  میلیارد تومان در سال گذشته افتتاح شده است که نشان می دهد دارد کار صورت می گیرد و امسال نیز با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمینه راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی مازندران فراهم شد.

 

یونسی ادامه داد: از جمله اقداماتی که باید در شهرستان ها انجام شود افزایش بهره وری و کاهش هزینه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: چاره ای نداریم جز این که روی پای خود بایستیم و باید برای گسترش بهره وری گام برداریم که مورد توجه مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: فرهنگ قناعت و نحوه صحیح مصرف باید عینیت گرفته و زمینه اجرایی شدن آن به نحوی شایسته فراهم شود.

 

یونسی با بیان این که نیاز است تا زمینه کاهش آمار طلاق را فراهم کنیم، گفت: طرح ملی کاهش طلاق و کاهش اعتیاد را داریم که در استان بومی سازی شده است./1314/203/ب2

ارسال نظرات