۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۲۶۱۰۷
امام جمعه بروجرد:

جانبازان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه بروجرد جانبازان را پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنان مانده اند تا کار ناتمام شهیدان را پایان بخشند و در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی پیشتاز هستند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز که در سالن سینما فلسطین این شهرستان برگزار شد، گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا و آزادگان الگوهای کاملی برای نسل سوم و چهارم انقلاب هستند.

 

وی با بیان این که بهترین روز برای قدرشناسی  و تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان میلاد حضرت ابوالفضل(ع) است، افزود: جانبازان علمدار انقلاب و پیشتاز حرکت مقدس دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام ترابی از جانبازان به عنوان شهیدان زنده یاد کرد و عنوان داشت: جانبازان مانده اند تا با فریاد دادن پیام شهیدان به جامعه کار ناتمام دوران جنگ تحمیلی را پایان بخشند.

 

وی در ادامه با بیان این که جانبازان پشتوانه عظیم جامعه و انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: جانبازان چهره های درخشان ملت ایران و یادگار روزهای خون، حماسه، شرف و غیرت ملت ایران هستند.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: جانبازان مانده اند که نشانه ای برای آیندگان و نسل جوان  که دوران جنگ را و حقایق آن را درک نکرده اند، باشند.

 

وی با بیان این که جانبازان در عرصه جهاد در راه خدا دوران سختی را پشت سرگذاشته و هم اکنون بخش زیادی از سختی زندگی آنان بر دوش فرزندان و همسران آنها است، گفت: همسران فداکار جانبازان جهاد آنان شریک هستند.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه صبر، استقامت و ایثار خانواده جانبازان را ستودنی خواند و گفت: به برکت وجود جانبازان کشور ما از نعمت الهی جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی بهره مند است.

 

وی با تأکید بر این که نسل جوان امروز باید از زندگی، ایثار، شهامت، صبر و استقامت جانبازان الگو بگیرند، بیان داشت: روحیه ایستادگی و مقاومت بهترین درس برای مقابله با هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم است.

 

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: جانبازان همچون مشعلی فروزان صراط مستقیم، راه اسلام و قرآن، استقامت، ایستادگی و شجاعت را به ما نشان می دهند./9459/203/ب2

ارسال نظرات