۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۲۶۱۱۱
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی در هراس هستند

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که امروز دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی در هراس هستند، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و به ویژه آمریکا در حال اخلال هستند که ایران نتواند دارای امکانات نظامی باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان این که با دست خالی توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: دشمن با تمام هزینه های سنگینی که برای براندازی نظام کرد نتوانست ایران اسلامی را ساقط کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: ملتی که توانست نظام پهلوی را ساقط  کند  جنگ هشت سال دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی را مدیریت کرد و هرگز دشمن نخواهد توانست با ترحیم های اقتصادی این ملت را از پای درآورد که باید این آرزو را به گور ببرد.

 

حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: دشمن در برنامه خود شکست اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود دارد اما با وجود رهبری هوشمند، ملتی قهرمان و قانون اساسی پیشرو به خواست خدا این انقلاب همانند خورشید درخشان می درخشد و تا رسیدن به اهدافش به پیش می رود.

 

 استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمن دریافت که نمی تواند در بعد اعتقادی با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی ما را ساقط کند قصد ضربه زدن به اقتصاد را داشته و در این عرصه برنامه ریزی می کند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل، تصریح کرد: سپاه پاسدران به سهم خود و با اجرای برنامه ها تابع فرمان رهبری بوده و با تلاش های خود زمینه نابودی خواسته های دشمنان را فراهم می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به دستبرد آمریکا به دارایی ایران، گفت: آمریکا با سرقت 2 میلیاردی از سرمایه های ایرانی بلوکه شده، می خواهد ما را زمین گیر کند، در حالی که متوجه شده است نمی تواند پایبند به مصوبات برجام باشد.

 

 حجت الاسلام محمدیان با بیان این که با هوشیاری و بیداری مقام معظم رهبری توانستیم نقشه شوم دشمنان را در برجام خنثی کنیم، افزود: آمریکا به گفته رهبری قابل اعتماد نیست و موضع گیری های رؤسای قوا مبین این حقیقت است که نباید به آمریکا اعتماد کرد.

 

وی با تأکید بر این که امروز دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی در هراس هستند، بیان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب و به ویژه آمریکا در حال اخلال هستند که ایران نتواند دارای امکانات نظامی باشد.

 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در امر اقدام  و عمل اقتصاد مقاومتی همه دستگاه ها باید پای کار بیایند تا به سهمی که نسبت به نظام و ارزش ها دارند وفادار باشند، توقع داریم مدیران دست ملت را بگیرند و کمک کار مردم باشند.

 

وی اضافه کرد: ما در همه عرصه ها می توانیم دشمن را زمین گیر کنیم و لازمه این کار همراهی مدیران است و این همراهی سبب خواهد شد که دشمن آرزوهای خود را به گور ببرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تسلیت شهادت مدافعان حرم در کشور سوریه، یادآور شد: همه این عزیزانی که برای دفاع از حرم آل البیت می روند، داوطلبانه بوده و امروز شاهد هستیم که پاسداران و بسیجیان با حضور و رفتن اشک خواستار عزیمت هستند.

 

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: رسیدن به حکومت امام زمان هزینه دارد که جمعی به شهادت برسند تا به آن واقعیت برسیم و دنیا از ظلم و ستم پاک شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات