۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۲۶۱۹۵

برگزاری کنفرانس «نقش دین و اخلاق دینی در زندگی انسانی» در کرواسی

کنفرانس بین‌المللی «نقش دین و اخلاق دینی در زندگی انسانی» 24 و 25 اردیبهشت در کرواسی برگزار مي‌شود.
کرواسی

به گزارش خبرگزاری رسا، خیرالدین مویکانویچ، رییس مرکز اسلامی زاگرب در ديدار مهدي رضا، سرپرست رايزني فرهنگي ايران در كرواسي، دعوت‌نامه رسمی شرکت جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس بین‌المللی رییکا با عنوان «نقش دین و اخلاق دینی در زندگی انسانی» را تقديم كرد.

 

وي ضمن قدرداني از رایزنی فرهنگی ایران جهت حمایت از فعالیت‌های مرکز اسلامی زاگرب و انتخاب قاری قرآن کریم کرواسی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران، تعامل سازنده رایزنی فرهنگی كشورمان با مرکز اسلامی شهر رییکا را ارزشمند دانست.

 

مهدی رضا طي سخناني، ضمن برشمردن آثار و برکات اتحاد و برادری پیروان ادیان توحیدی از دعوت مرکز اسلامی رییکا تشکر و از بخش‌های مختلف مرکز اسلامی زاگرب دیدن به عمل آورد.

 

همچنين، توجه به تربیت صحیح نونهالان مسلمان و پرهیز از توجه به نکات تفرقه آمیز و افراط گرایی در دنیای اسلام از دیگر بخش‌های سخنان سرپرست رایزنی فرهنگی كشورمان در اين ديدار، بود.

 

بنابر اعلام اين خبر، کنفرانس بین‌المللی «نقش دین و اخلاق دینی در زندگی انسانی»، 24 و 25 اردیبهشت‌ماه جاري در ادامه جشن‌های یکصدمین سال رسمیت اسلام در قانون اساسی کرواسی با حضور نمایندگانی از کشورهای عربستان، آلبانی، مقدونیه، سودان، کرواسی، قطر، بوسنی، کوزوو در محل سالن کنفرانس مرکز اسلامی شهر رییکا برگزار مي‌شود./982/ب102/د

ارسال نظرات