۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۸۶۳
همزمان با ایام دهه مهدویت صورت گرفت؛

معرفی کتاب های مهدوی در المان های کتاب شهر مشهد

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از معرفی کتاب های منتخب با مفاهیم مهدوی در المان های کتاب شهر مشهد خبر داد.
مهدویت

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت فقیه رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از معرفی کتاب های منتخب با مفاهیم مهدوی در المان های کتاب شهر مشهد خبر داد.

 


وی اظهار کرد: فرارسیدن ایام پرخیر و برکت شعبان المعظم که با نسیم زیبای ولادت ائمه اطهار(ع) و همچنین نیمه شعبان ولات منجی عالم بشریت امام زمان (عج)معطر و همراه گشته سبب شد تا اداره تبلیغات فرهنگی شهرداری مشهد برای برگزاری هر چه باشکوهتر این اعیاد، برنامه های مختلف و متنوعی را در سطح شهر مشهد پیش بینی نماید که یکی از آنها معرفی آثاری با موضوع و محوریت مهدویت در المان های کتاب در سطح شهر مشهد است.


 

فقیه خاطر نشان کرد: کتاب های «دادگستر جهان» نوشته ابراهیم امینی، «قیام و انقلاب مهدی(عج)» از دیدگاه فلسفه تاریخ و مقاله شهید متفکر استاد مرتضی مطهری، «انتظار عامیانه، عالمانه و عارفانه»، «مسإله مهدویت» از مسعود عالی و «کمی دیرتر» که به قلم توانای نویسنده کشورمان مهدی شجاعی نگاشته شده از آثار معرفی شده در این المان ها است.


 

وی توزیع محصولات فرهنگی، اعم از آویز عطر خودرویی منقش به دعای فرج، تولید آلبوم صوتی شامل 10 برنامه رادیویی ویژه ناوگان تاکسیرانی و خودروهای شخصی، تولید پوستر نفیس ویژه اصناف و طرح های گرافیکی به منظور فرهنگ سازی شهری با محوریت امام عصر (عج) و... را برخی دیگر از اقدامات انجام شده از سوی این اداره در ایام دهه مهدویت عنوان کرد./102/1310/ب1

منبع: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد

ارسال نظرات