۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۸۷۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

پی ریزی اقتصاد مبتنی بر توان داخلی یک ضرورت است

حجت‌الاسلام  قندهاری با تأکید بر اینکه پاسداران باید همچون دیگر عرصه‌های خدمت رسانی طلایه دار تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشند گفت: پی ریزی اقتصاد مبتنی بر توان داخلی یک ضرورت است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان عصر امروز در جمع پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) با اشاره به شعار سال اظهار داشت: امروز با این شعار که رهبر معظم انقلاب بیان كردند؛ تکلیف برای همه آنهایی که قصد خدمت صادقانه به مردم را دارند، روشن است و دیگر بهانه‌ای برای کسی باقی نمانده و این امر وظیفه ما را نیز بیش از پیش سنگین کرده است.

 

وی تصریح کرد: چند سالی است که معظم له تأکید فراوان بر معیشت و اقتصاد درون زا دارند و این مطلب را با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امسال مطرح كردند و تحقق این امر را منوط به کمک همه ایرانیان دلسوز برای پی ریزی یک اقتصاد مبتنی بر توان داخلی دانستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: ما برای اینکه گامی مؤثر و بلند در تحقق این شعار برداریم در نظر داریم که در اجرای برنامه‌هایمان هزینه‌ها را به حداقل رسانده و از امکاناتمان نهایت استفاده را ببریم همانا هر فرد و نهاد باید تحقق مطالبات رهبری را از خود آغاز کند.

 

حجت الاسلام قندهاري خطاب به پاسداران  گفت: باید نمود اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در برنامه‌های شما هرچه زود نمایان شود و این امر مطالبه جدی ما از شماست؛ چرا که با برنامه ریزی درست می‌توانیم از امکانات و استعدادمان بهترین استفاده را کرده و به دیگر مجموعه نشان دهیم که پیروی از کلام ولی امر بی شک عاقبتی پر خیر و برکت را به دنبال خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر لزوم استفاده از همه توانمندی‌های موجود در مجموعه سپاه در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: پاسداران همواره طلایه دار مبارزه با کفر هستند و حضور در مجموعه مقدس سپاه پاسداران فرصتی طلایی برای خدمت به کشور و ملت است که باید آن را غنیمت شمرد./202/977/ب1

ارسال نظرات