۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۴۳۶
از سوی رهبر انقلاب و نهادهای حوزوی صورت گرفت؛

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام با حضور مراجع و علما در حرم حضرت معصومه

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و نهادهای حوزوی در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور گسترده مراجع تقلید و جمع کثیری از عاشقان ولایت و زائران حضرت معصومه(س) برگزار شد.
حضرت امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امشب از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور جمع کثیری از عاشقان ولایت و زائران حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

گفتنی است در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و نمایندگان بیوت دیگر مراجع تقلید حضور داشتند.

 

علما، استادان و فضلا و دیگر اقشار مردمی با حضور در این مراسم ارادت قلبی و عملی خود را به ساحت امام راحل اعلام و با این حضور گسترده ضمن تجدید بیعت با آرمانها و ارزش‌های امام راحل در قیام ماندگار انقلاب اسلامی با حضور خود اهمیت برگزاری هرچه با شکوه این مراسم که تجدید بیعت عملی با ولایت مطلقه فقیه است را در سالیان متمادی به عموم مقلدان و مومنان در سیره عملی خود اعلام داشتند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مسؤول دفتر رهبرمعظم انقلاب به همراه آیات هاشمی شاهرودی، کعبی،حسینی بوشهری، ممدوحی، مؤمن ، مقتدایی، مدرسی یزدی، اراکی و حجج الاسلام والمسلمین اعرافی، سعیدی ائمه جمعه قم به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میر باقری و جمع کثیری از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشتند.

 

این مراسم شکوهمند که با حضور گسترده طلاب حوزه علمیه قم و روحانیت معظم همراه بود از سوی رهبر معظم انقلاب، جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و دیگر نهادهای حوزوی برگزار شد.

 

گفتنی است، جمعه شب نیز مراسم بزرگداشتی در محل شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد./۸۳۷/پ202/ج

ارسال نظرات