۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۳۱۹۷۱
مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان:

سازمان ملل از کشورهای غربی می ترسد

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که سازمان ملل همیشه از کشورهای غربی می ترسد، گفت: عربستانی که داعش را برپا کرده و در جنگ یمن تمام کودکان مظلوم را با بمباران، می کشد، چرا باید اسم او از لیست سیاه حذف شود.
سازمان ملل

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، در رابطه با کارهای جدید سازمان ملل، گفت: مهم ترین وظیفه سازمان ملل، رسیدگی به کارهای کشور ها است که اگر خللی بین کشور ها ایجاد شد، سازمان ملل وظیفه دارد، آن مسأله را حل کند.

 

وی افزود: متأسفانه سازمان ملل در جامعه امروزی، تبدیل به ساختار تبعیضانه شده است و دلیل این مطلب آن است که کشور های غربی در مورد بسیاری از مسائل سازمان ملل، اهمیتی قائل نیستند و هر کاری که به نفع خود باشد، را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که بعضی از کشور ها با حق وتوی خود سازمان ملل را هیچی حساب نمی کنند، اظهار داشت: سازمان ملل از جهت اسم وظیفه رسیدگی به کشورها را بر عهده گرفته و در واقع از کشور های تروریسم دفاع می کند.

 

وی بیان داشت: در جنگ عراق با ایران سازمان ملل یک بار عراق را بازخواست، حتی لفظی نکرد و فقط کارش سکوت بود و از دشمن دفاع می کرد.

 

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که سازمان ملل همیشه از کشورهای غربی می ترسد، خاطرنشان کرد: ساختار سازمان ملل یک ساختار استکباری بوده وهیچ وقت به ضرر کشور های غربی قطع نامه ای را امضا نکرده است.

 

وی ابراز داشت: در قطع نامه های سازمان ملل فقط کشور هایی که از مظلوم همچون ایران و لبنان دفاع می کنند، صادر می شود در حالی که کشور هایی همچون آمریکا و عربستان که همیشه به مردم بی دفاع حمله می کنند، حتی یک قطع نامه ای را هم صادر نمی کنند.

 

مدیر حوزه علمیه شهداد با اشاره به این که کشور عربستان، خیانت های زیادی را مرتکب شده است، بیان داشت: عربستانی که داعش را برپا کرده و در جنگ یمن تمام کودکان مظلوم را با بمباران، می کشد، چرا باید اسم او از لیست سیاه حذف شود.

 

وی اظهار داشت: سازمان ملل برای دشمن علاوه بر این که کار های آن ها را محکوم نمی کنند بلکه به آن ها کمک تسلیحاتی هم می کنند.

 

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که مسؤولان کشور به صحبت ها مقام معظم رهبری گوش فرا دهند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه فرموده که به دشمن بی اعتماد باشند و از لبخند های دشمن فریب نخورند.

 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی محکوم کردن سازمان ملل که اسم عربستان را از فهرست لیست سیاه حذف کرده، برعهده وزارت خارجه کشورمان است.

 

استاد حوزه علمیه بیان داشت: مردم می توانند با تظاهرات و انزجار عمومی از مردم بی دفاع یمن کمک کنند و محکومیت خود را به سازمان ملل به سبب کارهای عربستان، بیان کنند.

 

وی در پایان گفت: آگاه کردن مردم از خیانت های عربستان و از اوضاع جهانی وظیفه مهم روحانیان بوده که می توانند مردم را از مسائل کشور آگاهی دهند./9707/302/ب3

ارسال نظرات