۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۳۲۱۳۱
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خبر داد؛

برگزاری سالروز بزرگداشت شهید مصطفی چمران در دهلاویه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران از برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان با حضور خانواده های شهدا و مهمانان فرااستانی خبر داد.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری سالروز بزرگداشت شهید مصطفی چمران در یادمان دهلاویه، گفت: امسال نیز این مراسم پنجشنبه ۲۷خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشاء، صرف افطار و برگزاری دعای کمیل در راستای تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان حضور خانواده های شهدا و ایثارگران استان و مهمانان فرااستانی از تهران در این مراسم و نیازمندی همکاری همه دستگاه های استان در برگزاری هرچه باشکوه تر این بزرگداشت، گفت: در این باره نشستی با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف استان در استانداری برگزار و مقرر شد که همه اعضاء همکاری لازم را مبذول کنند.

 

فرجیان در ادامه با اشاره به حضور مدعوان به ویژه خانواده های شهیدان مدافع حرم، مدعوان فرااستانی و نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: اجرای برنامه های ویژه هم چون سال های گذشته از سوی ارتش و تجلیل از خانواده های شهدای دعوت شده به ویژه مدافعان حرم از برنامه های در نظر گرفته شده برای این مراسم خواهد بود.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای رفت و آمد علاقه مندان به حضور در سالروز شهید مصطفی چمران تمهیداتی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این عزیزان می توانند با وسایل نقلیه ای که به همین منظور در اهواز تهیه شده استفاده و خود را به دهلاویه برسانند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: محل دقیق استقرار وسايل نقليه برای حضور اقشار مختلف مردم در سالروز بزرگداشت شهید مصطفی چمران از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد./9456/303/ب2

ارسال نظرات