۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۴۲۵
همزمان با شب پانزدهم ماه مبارک رمضان؛

کانون های مساجد لرستان میزبان جشن ولادت امام حسن مجتبی می شوند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف افزایش آگاهی مردم به ویژه نسل جوان با ویژگی های شخصیتی این امام بزرگوار برگزار می شود.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با تبریک امام حسن مجتبی(ع)، گفت: جشن میلاد دومین امام شیعیان در سراسر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان امشب به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) به صورت ویژه برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان داشت: برپایی سفره کریمانه در شب و روز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی هنری را جمله برنامه های جانبی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حفظ احادیث آن حضرت و مسابقه پیامکی از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنرانی و برگزاری مراسم با حضور عموم مردم در کانون مساجد، بیان کرد: این سخنرانی ها با محوریت ویژگی های علمی و اخلاقی امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

 

وی در ادامه هدف از سخنرانی مبلغان و روحانیان در کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: افزایش آگاهی عمومی نسبت به ویژگی های امام حسن مجتبی(ع)، تبیین فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات از جمله اهداف برگزاری این نشست ها است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ذکاوت، حلم و بردباری و انفاق در راه خدا را از جمله ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) خواند و گفت: الگوگیری از ویژگی های اهل بیت(ع) و ائمه معصوم و پیاده کردن در زندگی خویش راه موفقیت و رسیدن به رستگاری است.

 

وی بیان داشت: با برگزاری ویژه برنامه های ولادت امام حسن مجتبی(ع) تلاش می شود گوشه ای از ویژگی ها و سیره و روش این امام بزرگوار را برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات