۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۳۸۱۱
امام جمعه موقت تهران:

عزت مسلمان اجازه سر خم کردن در برابر اجنبی را نمی‌دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که ایمان و تقوای قوی انسان را در برابر سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی بیمه می‌کند،‌ گفت: عزت مسلمان هرگز به او اجازه نخواهد داد تا در برابر اجنبی سر خم کند.
آیت الله کاظمی صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه سه‌شنبه 1 تیر در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: ایمان، تقوا و هوشیاری در جوانی او را از آتش نیرومند شهوت دور خواهد کرد و قطعا دیوار عفاف، پشتیبان محکمی برای جوان است.

 

وی افزود: غضب خداوند همواره بر زنانی است که با داشتن همسر، با نگاه آلوده به نامحرم نگاه می‌کنند، بدون شک در دنیا و آخرت زنان بی‌ایمان در آتش اعمال خود از بین خواهند رفت.

 

امام جمعه موقت تهران درباره مردان جوان، بیان داشت: حضرت امیرمومنان علی(ع) فرموده‌اند؛ نگاه کمین‌گاه شیطان است انسان‌های چشم‌پاک هرگز دچار ذلت زنا نخواهند شد، قطعا چشم‌پاکی نسخه محکمی از پیامبران و اهل بیت(ع) برای دور ماندن از ذلت زنا است.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به سفارشات حضرت عیسی(ص) به حواریون ابراز داشت: حلال و حرام الهی را در هم نشکنید، نگاه، بذر شهوت است. از نگاه کردن به زنان نامحرم بپرهیزید.

 

کارشناس مسائل مذهبی پیرامون موضوع عشق‌های نافرجام در متاهلان، تاکید کرد: این افراد با نگاه به زن نامحرم اسیر شهوت و نفس خود گشته‌اند، این افراد بنیان خانواده خود را با یک نگاه حرام در معرض خطر انداخته‌اند.

 

وی گفت: ایمان و تقوای قوی انسان را در برابر سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی بیمه می‌کند عزت مسلمان هرگز به او اجازه نخواهد داد تا در برابر اجنبی سر خم کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی یادآور شد: نفس، نیروی قدرتمندی برای به گناه انداختن جوانان است توسل و مدد گرفتن از ائمه برای هر فردی در زندگی واجب است. پناه گرفتن در سایه ائمه مسلمان را ار آتش دوزخ دور خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) فرمودند؛ پهلوان کسی است که در هنگام غضب خشم خود را کنترل کند در برابر طوفان غضب آرامش خود را از دست ندهد./202/856/ب1

ارسال نظرات