۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۳۳۸۳۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

دیپلماسی انفعال باید جای خود را به دیپلماسی انقلابی بدهد

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: انسجام و وحدت بین همه نیروهای انقلاب و عمل به فرمایشات و مطالبات رهبری و داشتن دیپلماسی انقلابی به جای دیپلماسی انفعال و عقب نشینی از راهکارهای مقابله با دشمن است.
زضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر استاد حوزه علمیه و نایب رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدانU درباره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام گفت: همان طور که همواره هم بنیان گذار جمهوری اسلامی امام راحل(ره) و هم رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید کرده اند رابطه ما با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است.

 

وی ابراز داشت: آمریکا و غرب همیشه به دنبال باج گیری از بعضی از مسؤولان ما است، دور اندیشی و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در تشخیص و گوش زد کردن تهدیدات دشمنان به گونه ای است انسان همواره امدادهای الهی را در آن ها می بیند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر تاکید کرد: آمریکا برای ملت و نظام ما یک خطر بزرگ و جدی است و هرگز صحیح نیست که بپنداریم ما می توانیم با آمریکا و غرب به صورت مساوی به توافق برسیم.

 

وی در ادامه گفت: امروز هم با توجه به بحث مذاکره و برجام و عهد شکنی ها و بحث های حاشیه ای و تفرقه هایی که آمریکا در منطقه برای جدایی بین مسلمانان ایجاد کرده است باید بدانیم که ماهیت آمریکا استکباری و استعماری است و ماهیت نظام ما ضد استکبار است و باید با کسانی که با نظام ما این چنین رفتار می کنند مقابله کرد.

 

نایب رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان راه های مقابله با دشمن ابراز داشت: برای مقابله با دشمن هرگز نباید در مقابل زیاده خواهی ها، تهدیدات و اقدامات دشمنان کوتاه بیاییم و عقب نشینی کنیم.

 

وی اظهار داشت: از راهکار های مقابله با دشمنان این است که فعالانه در میدان اقتصاد ورود پیدا کنیم و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم تا بتوانیم در اقتدار و استقلال اقتصادی خود را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام رضوی مهر افزود: انسجام و وحدت بین همه نیروهای انقلاب و عمل به فرمایشات و مطالبات رهبری و داشتن دیپلماسی انقلابی به جای دیپلماسی انفعال و عقب نشینی از راهکارهای مقابله با دشمن است.

 

وی درباره نتایج و پیام های برجام گفت: برجام به ما و مسؤولان ثابت کرد که هر جا از فرمایشات و مطالبات رهبری فاصله گرفتیم زیان دیدیم و هرجا به کلام راه گشای ایشان عمل کردیم، پیروزی برای انقلاب و ملت ما حاصل شد.

 

نایب رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درباره این سخن رهبری که کسی نباید این حرف را تکرار کند که تحریم ها برداشته شده است و نباید کار آمریکایی ها را توجیه کرد، گفت: این فرمایش مقام معظم رهبری هشداری برای بعضی از مسؤولان بود که بدون تحلیل و دور اندیشی حرف هایی می زنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: مسؤولان باید بدانند که دشمنان در حال برنامه ریزی توطئه های جدید برای فاصله انداختن بین مسوولان کشور ما هستندو باید در این زمیه هشیار باشند و اجازه ندهند دشمن به این هدف خود برسد./979/302/ب3

ارسال نظرات