۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۸۵۶
آیت‌الله سلیمانی:

قوه قضائیه جلوی دست درازی به بیت‌المال را بگیرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: قوه قضائیه باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال تنگ و ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد شود تا دست چپاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان، صبح امروز در دیدار قضات استان، گفت: دستگاه قضایی ضامن گسترش عدل و عدالت در جامعه است و باید به‌گونه‌ای با متخلفان برخورد کند که کسی در جامعه اسلامی راه جرم و جنایت را باز نبیند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: قوه قضائیه باید فضا را برای غارتگران بیت‌المال تنگ و ناامن کند و قاطعانه با آنان برخورد شود تا دست چپاول عده‌ای اندک بر بیت‌المال کوتاه شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی وجهه حاکمیت نظام است، اظهار کرد: مطالبه و درخواست مردم از دستگاه قضایی کشور، تحقق عدالت و رسیدگی به‌موقع، عادلانه و قاطع به پرونده‌های قضایی است.

 

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: تحقق عدالت وظیفه‌ای سنگین و مهم است، زیرا اگر در جامعه‌ای عدالت وجود نداشته باشد، چنین جامعه‌ای رو به سقوط و نابودی است و بقایی نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم کل نظام هستی را مبتنی بر عدل می‌داند، ادامه داد: راه کامیابی در جامعه سالم مبتنی بر عدالت است و اسلام بهترین آموزه‌ها یعنی عدالت مبتنی بر قانون را در عرصه عدالت عرضه کرده است.

 

امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی، عنوان کرد: ابعاد شخصیتی ایشان بسیار گسترده بوده و شایسته است که مسؤولان نظام اسلامی و مجریان قانون در جامعه این شخصیت بزرگ انقلابی را الگو قرار دهند./202/831/ب1

ارسال نظرات