۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۳۴۲۱۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن به دنبال ترور شخصیتی نیروهای انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: دشمن از طریق عوامل تبلیغاتی جنگ روانی و با استفاده از وسایل ارتباط ‌جمعی تلاش بسیاری برای ترور هویتی و شخصیتی نیروهای انقلابی بکار گرفته تا از این طریق با ارائه اطلاعات دروغ جایگاه چهره های مطرح و موثر کشور را تنزل دهد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشستی که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، افزود: دشمن از طریق عوامل تبلیغاتی جنگ روانی و با استفاده از وسایل ارتباط ‌جمعی تلاش بسیاری برای ترور هویتی و شخصیتی نیروهای انقلابی به کار گرفته تا از این طریق با ارائه اطلاعات دروغ جایگاه چهره های مطرح و موثر کشور را تنزل دهد.


وی ادامه داد: در گذشته شاهد ترور شخصیتی شهید بهشتی بودیم و امروز نیز شاهد ترور شخصیت های انقلابی دیگر هستیم، از این رو باید با آگاه سازی مردم این ترفند دشمن را نیز خنثی کرده و تحت تأثیر عملیات های روانی دشمن قرار نگیریم.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از مصادیق ترور شخصیتی این بود که در بحث برجام برخی تلاش داشتند تا وانمود کنند رهبر معظم انقلاب با انجام مذاکرات مخالف است، گفت: این در حالی بود که ایشان از همان ابتدا بر انجام مذاکرات مقتدرانه و نرمش قهرمانه تأکید داشتند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به مشترکات روز جهانی قدس و فاجعه 7 تیر، تصریح کرد: وجود مقاومت و پایداری، توسل به اسلام ناب، نفوذ نفاق، توجه به خدعه و فریب دشمن و ترور شخصیت های مهم و مؤثر از جمله مشترکات این دو رویداد است.


این مقام مسؤول با اشاره به اینکه قدس شریف جز با توسل به اسلام ناب آزاد نمی شود، افزود: راه آزادی قدس سازش و مذاکره نیست بلکه سرزمین های اشغالی جز با اسلام ناب و با پرچم انقلاب اسلامی آزاد نمی شوند.


وی خاطرنشان کرد: آمریکا در مقابل پایداری و مقاومت امت اسلامی ناتوان است از این رو با یکپارچگی و وحدت لازم در روز جهانی قدس این مقاومت و پایداری را بار دیگر به استکبار جهانی نشان خواهیم داد.

 

در ادامه این نشست نیز علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان، اظهار داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت یاد شهدای 7 تیر، تجلیل و تکریم از خانواده شهدای ترور در استان، برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز انهدام هواپیمایی مسافربری کشور از سوی آمریکا، برپایی نشست های بصیرتی و میزگردهای پرسش و پاسخ از جمله این برنامه ها به شمار می رود.


گرجی، استکبارشناسی و استکبارستیزی را از مهمترین محورهای برگزاری برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دانست و تصریح کرد: شناسایی و معرفی بسترهای نفوذ دشمن، عمق بخشی به درک و شناخت مردم نسبت به اقدامات خصمانه آمریکا و بازخوانی جنایات آمریکا و اقدامات ضدحقوق بشر این کشور از دیگر این محورها است.


به گزارش رسا، در پایان این برنامه سه تن از شاعران این استان در وصف شهدای هفتم تیر، خباثت آل سعود و مدح حضرت علی(ع) اشعاری قرائت کردند.


گفتنی است به سبب جنایت های متعدد دشمن 6 تا 12 تیرماه در کشور با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است./202/9457/ب1

ارسال نظرات