۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۵۲۸۹

دعوت تیپ امام صادق از ملت برای حماسه آفرینی در روز قدس

تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با صدور طلاعیه ای از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت و تصریح کرد: ملت روزه دار ایران با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپيمائي‌ روز قدس‌ بار ديگر خوابهاي‌ آشفته‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ وحشتناك‌ تبديل‌ خواهندکرد.
 روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با صدور اطلاعیه ای مردم را به حضور فراگیر و گسترده در راهپیمایی روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فراخواند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نظاره گر خیزش یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان جهان است؛ که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و درایت پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، قبله گاه اول مسلمین پاره تن جهان اسلام و قدس، ، هیچ گاه دچار مرور زمان نشود و از اذهان پاک نگردد.

موضوعی که روز قدس امسال را دارای اهمیت دو چندان می کند ، توطئه استکبار جهانی و حکومت های مرتجع عرب به سردمداری آمریکا و اسرائیل برای تضعیف محور مقاومت در منطقه است که توسط مزدوران تکفیری و داعشی آنان در عراق و سوریه و یمن دنبال می شود.

امروز هر فکر، قلم و قدمی که اذهان مسلمانان را از غده سرطانی رژیم صهیونیزم به سمت دیگری منحرف نماید خیانت به اسلام است و نمایش اتحاد و انسجام مسلمانان در روز جهانی قدس وظیفه همگانی است.

ملت شریف و بصیر ایران اسلامی در این برهه از تاریخ نیز سکوت نخواهد کرد و ضمن اعلام همدردی و همنوایی با مظلومان و مصیبت زدگان فلسطین تا پای جان برای نابودی اسراییل، این غده سرطانی تلاش خواهد کرد

تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت روزه دار ایران كه‌ ماه‌ مبارك‌ رمضان‌ را در شب های قدر با نوای قرآن و دعا پشت سر گذاشته و در چشمه سار رحمت و مغفرت الهی قلوب خود را به اشک توبه و انابه شستشو داده اند دعوت می کند همراه و همصدا با مسلمين‌ و آزادی خواهان سر تا سر جهان‌ به‌ ويژه‌ مؤمنين‌ داغدار و ستمدیده فلسطینی با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپيمائي‌ روز قدس‌ بار ديگر خوابهاي‌ آشفته‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ وحشتناك‌ تبديل‌ كنند. /924/د102/ج

ارسال نظرات