۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۰۳۰

مجوز کابینه نتانیاهو به ارتش برای سرکوب فلسطینیان

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشستی ۴ ساعته پس از بررسی عملیات‌های فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، با اعطای اختیارات تام به ارتش برای مقابله با هر گونه عملیات‌های فلسطینیان موافقت کرد.
کابینه اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که جلسه شب گذشته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آن برگزار شد که برخی وزرای کابینه، مصوبات اخیر را تصمیماتی قدیمی دانستند که برای مقابله با مجریان عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری کافی نیست.

 

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در این نشست تصمیماتی درباره مواجه با اوضاع امنیتی اتخاذ شد و پس از پایان نشست دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «کابینه به ارتش برای انجام هر نوع عملیاتی اختیار تام داد».

 

بر اساس این بیانیه، محاصره شهر الخلیل تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

 

احداث 42 واحد صهیونیست نشین جدید در شهرک کریات اربع واقع در اراضی فلسطینی در شهر الخلیل از دیگر تصمیمات کابینه بود.

 

بر اساس این گزارش، همچنین تصمیم گرفته شد که قبرستانی برای دفن پیکرهای شهدای انتفاضه فلسطین که رژیم صهیونیستی آنها را به گروگان گرفته است، ایجاد شود.

 

همچنین تصمیم گرفته شد که منطقه الخلیل به محاصره درآمده و مجوزهای کار اهالی شهرک بنی نعیم که حدود 2800 مجوز است، باطل شود.

 

نتانیاهو همچنین دستور داد تا مبالغ مالی که از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین کسر می شود، افزایش یابد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در جستجوی فلسطینیانی است که روز جمعه در الخلیل به سمت یک خودروی صهیونیست ها تیراندازی کردند که در جریان آن یک شهرک نشین کشته و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

این تصمیمات پس از آن اتخاذ شد که روز جمعه در جنوب شهر الخلیل در جریان تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست یک شهرک نشین که گفته می شود خاخام صهیونیست بوده است به قتل رسید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند./847/ب102/د

ارسال نظرات