۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۳۶۴۲۲

چهارمین روز محاصره فلسطینیان در الخلیل

نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی استان الخلیل در جنوب کرانه باختری را به محاصره کامل درآوردند. تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در الخلیل و محاصره همه جانبه این شهر پس از عملیات اخیر که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن 3 نفر دیگر منجر شد، صورت می گیرد.
رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در آستانه عید سعید فطر همچنان به محاصره الخلیل ادامه می دهند و در همین راستا، تمامی راه های اصلی منتهی به این شهر را بسته و بسیاری از روستاها و شهرک های مجاور این شهر را نیز به محاصره درآورده اند.

 

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست ایست بازرسی های بیشتری را در ورودی های الخلیل ایجاد کرده و شهروندان فلسطینی را به دقت مورد بازجویی قرار می دهند و بعضا اقدام به ضرب و شتم آن ها می کنند.

 

دشمن صهیونیستی طی روزهای گذشته ضمن اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در الخلیل و مناطق مجاور آن به منظور شناسایی و بازداشت مجریان عملیات اخیر، اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کرده و در همین راستا ده ها نفر را به اسارت گرفته است اما هنوز موفق به کشف سرنخ از مجریان عملیات الخلیل نشده است.

 

انتقاد یک نهاد حقوقی اروپایی از حمایت انگلیس از جنایتکاران صهیونیست

 

سازمان عربی حقوق بشر در لندن، تصمیم دولت انگلیس برای اعطای مصونیت قضایی به زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد.

 

این مصونیت قضایی برای جلوگیری از دستگیری لیونی برای سومین بار متوالی در خاک انگلیس صورت گرفته است.

 

سازمان عربی حقوق بشر با صدور بیانیه ای تاکید کرد که اعطای این مصونیت با تمامی قوانین بین المللی تضاد دارد و دولت انگلیس با این اقدام در حقیقت یک چتر حمایتی قانونی و حقوقی ویژه برای حراست از جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی ایجاد می کند.

 

در این بیانیه آمده است که این اقدام موجب تقویت سیاست فرار سران تل آویو از چنگال عدالت و قانون می شود./847/ب101/د

ارسال نظرات