۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۳۷۴۷۷

دوره های معرفتي ویژه اساتید حوزه و دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

دوره های معرفتي و دانش‌افزایی ویژه اساتید حوزه و دانشگاه تبریز به همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
معرفت

حجت الاسلام محمد انوری، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری دوره های آموزشی و معرفت‌افزایی ویژه اساتید خبر داد و اظهار داشت: این دوره های دانش‌افزایی با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار می شود.


وی با بیان این‌که دوره دانش افزایی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز است، خاطرنشان کرد: تعدادی از اساتید شرکت کننده در این دوره در حوزه های علمیه استان نیز مشغول به تدریس هستند.
 

حجت الاسلام انوری با تشریح نحوه برگزاری دوره دانش افزایی اساتید در سال جاری، گفت: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هيأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقويت زمينه و ظرفيت‌هاي علمي و تربيتي استادان، این طرح برگزار می شود.


وی با تأکید بر این‌که مسؤوليت برگزاري دوره‌هاي مهارتي و معرفتي طرح دانش‌افزايي اساتید بر عهده معاونت آموزشي و تحصیلات تکمیلی دانشگاه است، یادآور شد: دوره های معرفتي نیز با محوريت دفتر هم‌انديشي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تبریز، به اجرا در می آید.


مسؤول نهاد رهبری دانشگاه تبریز با اشاره به قطب بندی دانشکده‌ها در ثبت نام این دوره از طرح دانش افزایی، افزود: ثبت نام کنندگان در این طرح باید از اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز اعم از رسمی قطعی، رسمی، آزمایشی و یا پیمانی باشند.


حجت الاسلام انوری یادآور شد: این دوره از 31 مرداد لغایت 3 شهریورماه سال جاری برگزار شده و داوطلبان برای مطالعه راهنمای ثبت نام در دوره به آدرس اینترنتی tabriz.nahad.ir مراجعه کنند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات