۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۳۸۳۰۷
مدیر حوزه علمیه خواهران آمل:

طلاب خواهر سنگربانان ارزش های اسلامی و پاسدار حریم حجاب و عفاف هستند

مدیر حوزه علمیه خواهران آمل با بیان این که طلاب خواهر سنگربانان ارزش های اسلامی و پاسدار حریم حجاب و عفاف به عنوان دژ امنیت زن هستند، گفت: خواهران ما در میادین علم و جهاد فرهنگی از حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت می کنند و گوش به فرمان نائب بر حق امام زمان(عج) هستند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کبری مهربان، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل امروز در جمع طلاب این حوزه علمیه بیان داشت عفاف و حجاب در دین مبین اسلام یک امر قطعی و منصوص در کلام الله است.

 

وی تصریح کرد: آیات متعدد درباره وظایف مردان و زنان برای حفظ عفت عمومی در جامعه اسلامی نازل شده است که ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای از آن صورت گیرد.

 

مهربان افزود: می بینیم متولیان امر به عنوان یک موضوع فرعی به آن توجهی ندارند که نیاز است در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام های شایسته و ارزنده ای صورت گیرد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خاطرنشان کرد: ما خلأ قانونی در زمینه عفاف و حجاب نداریم و قوانین جامعی هم داریم اما شاهد این هستیم که قانون اجرا نمی شود و نیاز است در این زمینه عزم جدی وجود داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هم اکنون با یک هجمه فرهنگی از سوی دشمنان روبه رو هستیم که تلاش دارند اهداف و خواسته های خود را عملی کنند و آن را در مرحله اجرایی شدن قرار دهند.

 

مهربان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم افزاری از طریق رسانه های صهیونیستی مواجه هستیم و دشمنان با برنامه های ماهواره ای و دیگر امور می خواهند اثرگذاری داشته باشند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل افزود: دشمن همواره درصدد است این قدرت بازدارندگی و این نیروی برخاسته از معارف الهی  را از جامعه اسلامی بگیرد.

 

وی با بیان این که ضرورت دارد در مسیر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کوشا باشیم، گفت: باید برنامه های شایسته ای در این راستا وجود داشته و تلاش های ارزنده ای برای تحقق فرهنگ حجاب و عفاف انجام شود.

 

مهربان افزود: عدم نظارت و کنترل بر اجرای قانون و ناهماهنگی میان مجریان قانون وجود دارد که باید این امر برطرف شده تا زمینه اجرایی شدن درست قانون در جامعه صورت گیرد که امری مهم و اساسی است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خاطرنشان کرد: باید هفته ای را به عنوان عفاف و حجاب داشته باشیم و تمام مجریان به این موضوع توجه کنند تا به مرور زمان به شرایط آیده آل برسیم.

 

وی با بیان این که طلاب خواهر سنگربانان ارزش های اسلامی و پاسدار حریم حجاب و عفاف به عنوان دژ امنیت زن هستند، گفت: خواهران ما در میادین علم و جهاد فرهنگی از حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت می کنند و گوش به فرمان نائب بر حق امام زمان(عج) هستند.

 

مهربان ادامه داد: طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) با تمام توان و بصیرت در مقابل آن هایی که در مقابل این معروف دست به توطئه می زنند ایستادگی می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل در پایان افزود: ضرورت دارد تلاش های شایسته و ارزنده ای برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه وجود داشته باشد که تحقق آن برکات و دستاوردهای ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد./1314/202/ب2

ارسال نظرات