۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۳۸۳۸۲
نماینده مردم تبریز:

صهیونیسم به دنبال ایجاد انحراف در اعتقادات دینی مردم ایران است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ساخت فیلم «نوسترآداموس» از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: صهیونیسم به دنبال ایجاد انحراف در اعتقادات دینی مردم ایران است.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مجلس شورای اسلامی امروز در جمع زائران امامزاده سیدحمزه تبریز با اشاره به ساخت فیلم مستند «نوسترآداموس» از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: تمامی تلاش صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام انحراف عقاید مردم است تا اهداف شوم خود را عملی سازند. 


وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با حربه‌های مختلف از جمله ساخت مستند به دنبال القای این شبهه فتنه‌انگیز هستند که امامزادگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور رشد کرده‌اند، هدف شوم پشت پرده این تفکر غلط؛ ایجاد سستی در اعتقادات مردم ایران است، که البته با سندیت و مرجعیت امامزادگان کشور، تمامی نقشه‌های شوم غرب از هم پاشید.


سعیدی با بیان این‌که امامزادگان موجود در ایران اسلامی مأمن و مرجع و پناه مردم هستند، گفت: مردم با حضور در این اماکن علاوه بر راز و نیاز می‌توانند در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی نیز شرکت کنند؛ خوشبختانه بخشی از فعالیت‌های مردمی در مساجد و امامزادگان اجرایی می شود که این مسأله نقشه راه مناسب در جهت‌دهی افکار به سمت الهی خواهند بود.


وی با استناد به آیه 169 سوره آل‌عمران «وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا» مبنی بر این‌که افراد کشته شده در راه خدا زنده هستند، خاطرنشان کرد: وجود با برکت این امامزادگان در شهر و استان سبب خیر و برکت در جامعه و همچنین اثرگذاری در زندگی افراد خواهد داشت.


نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حضور مسؤولان استانی و کشوری در آئین غبارروبی امامزادگان، گفت: این سنت حسنه علاوه بر عرض ارادت به ارواح طیبه شهدا و اهل بیت(ع) و پس انداز توشه آخرت، می‌تواند سبب آشنایی و لمس برخی از مشکلات موجود در این اماکن مذهبی و رفع آنها نیز شود.


سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدمت تاریخی دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام و پیامبر اکرم(ص)، تصریح کرد: عداوت، کینه و دشمنی صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده و دلیل آن عمق اعتقادات مردمی به اهل‌بیت(ع) و خاندان آنها است.


وی ادامه داد: صهیونیست‌ها از روحیه جهاد، ایثار  و شهادت طلبی ملت ایران نگران هستند؛ بر همین اساس تمام تلاش خود را برای ایجاد انحراف در اعتقادات مردم دارند، ترویج عدم سندیت برخی از امامزادگان، تنها بخشی از توطئه های دشمنان مکتب تشیع است که نباید در قبال آن موضع انفعالی داشت./935/202/ب2

ارسال نظرات