۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۴۴۰۰۰۷
پژوهشگر مهدویت تأکید کرد؛

تبلیغ متن‌محور راه مقابله با نفوذ دشمن

حجت الاسلام سلطان احمدی با بیان اینکه تبلیغ دین را نباید در سخنرانی خلاصه کرد، ابراز کرد: مبلغان با بررسی شیوه های تبلیغی خود باید در اقتصاد و ارتزاق مردم و سیاست گذاری ورزشی و فرهنگی کشور تأثیر داشته باشند.
حجت الاسلام سلطان احمدی

 حجت الاسلام مهدی سلطان احمدی، پژوهشگر پژوهشگاه مهدویت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه یکی از قالب‌های که مبلغین باید بیشتر به آن توجه کنند حضور در متن‌های زندگی مردم است، ابراز کرد: تبلیغ در متن‌های زندگی مردم است نه در حاشیه های زندگی آنها، به عبارت دیگر یکی از انواع تبلیغ که امروز مغفول واقع شده است تبلیغ متنی است.

 

وی با بیان اینکه تبلیغ فقط پشت میکروفن صحبت کردن نیست، ابراز کرد: اگر یک مبلغ بتواند در سیاست‌گذاری سیستم آموزشی کشور تأثیر داشته باشد این بالاترین تبلیغ است.

 

حجت الاسلام سلطان احمدی اضافه کرد: اگر در گردش مالی، اقتصاد و ارتزاق مردم در سیاست گذاری ورزش کشور بتوانیم تأثیر داشته باشیم این بالاترین تبلیغ است، تبلیغ فقط در استادیوم معمم رفتن و در کنار مردم تأکید حاشیه ای داشتن نیست که البته این هم در نوع خودش خوب است.

 

پژوهشگر پژوهشگاه مهدویت  با تاکید بر تخصص پیدا کردن مبلغتن در زمینه های مختلف گفت: هر کدام از مبلغین باید در بخش‌های مختلف حکومت اسلامی تخصصی پیدا کنند و سعی کنند در عمق استراتژیک آن قسمت حضور و تأثیر سیاست‌گذارانه داشته باشند.

 

حجت الاسلام سلطان احمدی ادامه داد: در کنار این تبلیغ‌های گذشته ای که در هیأت‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و گفت‌وگوهای چهره به چهره همچنین گروه‌های جهادیی که داشتند را دنبال کنند.

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین معبری که دشمن از طریق آن در کشور ما می‌خواهد نفوذ کند، حضور در متن‌ها و قسمت‌های اصلی زندگی مردم است، افزود: حضور دشمن هم در حقیقت حضور سیاست‌گذارانه است و سعی می‌کند کسانی را بفرستد که بتوانند در عمق استراتژیک ما سیاست گذاری کنند.

 

حجت الاسلام سلطان احمدی در پایان گفت: راه مقابله با این رویکرد این است که ما با حضور خود در بخش‌های اصلی زندگی مردم فعال باشیم و دستورات اسلام را به بهترین شکل در کشورمان جاری و ساری کنیم./875/ت302/س

ارسال نظرات