۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۴۲۲۹۴
ظهر امروز صورت گرفت:

تجلیل نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از خبرنگار رسا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز از خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه به خاطر پوشش دادن خبر جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از طاهره زینالی، خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه به خاطر پوشش دادن خبر جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد.

 

در این مراسم از خادمان و عوامل جمع خوانی قرآن کریم که در ماه مبارک رمضانی با حضور گسترده مردم ارومیه در مصلای امام راحل(ره) این شهر برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از مؤسسه یاسین ارومیه که اجرای طرح جمع خوانی قرآن کریم را بر عهده داشته اند، به نقش ترویج فرهنگ قرآن خوانی در فضای شهر و اجتماع پرداخت و اثرات این عمل خداپسندانه و صحیح را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تقدیر از تمامی خادمانی که زحمت اجرای مراسم جمع خوانی را در ماه مبارک رمضان کشیدند، خواستار تداوم چنین رویه ای و گسترش فرهنگ جمع خوانی قرآن کریم شدند.

 

گفتنی است، در این مراسم شهردار ارومیه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، صدا وسیما و مدیرکل ارشاد این استان حضور داشتند./936/203/ب2

ارسال نظرات