۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۴۲۳۵۸
در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت:

دیدار جمعی از اهالی رسانه های استان قم با حجت الاسلام ذوالنور

جمعی از اهالی رسانه، مدیران و سرپرستان نشریات و خبرگزاری ها استان قم با با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
حجت الاسلام ذوالنور، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مدیران، سرپرستان و خبرنگاران نشریات و خبرگزاری های استان قم عصر امروز  با حضور در دفتر حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

 

رسول خادم رییس خانه مطبوعات قم در این دیدار با بیان این که قم یکی از استان های خبرخیز است، اظهار داشت: در ماه سه یا چهار وزیر یا معاون رییس جمهور به قم می آیند و روز های پنجشنبه و جمعه پرترافیک ترین روزهای خبری قم است.

 

وی با اشاره به مشکلاتی که بر سرراه خبرنگاران وجود دارد، ابراز داشت: مشکلات معیشتی و رفاهی در راه خبرنگاران استان قم زیاد است و خبرنگاران ما آینده شغلی ندارند، از آن جایی که غالبا دفاتر خبرگزاری در تهران است خبرنگاران قم مشکل بیمه دارند.

 

رییس خانه مطبوعات افزود: در دولت گذشته مشکل بیمه خبرنگاران حل شد، اما در دولت جدید با طرح موضوع بیمه رسانه ای عملا نشریات و خبرگزاری ها، خبرنگاران خود را بیمه نمی کنند؛ ما از شما درخواست می کنیم این موضوع را در کنار بحث مالیات که پس از طرح موضوع معافیت فرهنگی آغاز شد را در مجلس پیگیری کنید.

 

در ادامه این دیدار تعدادی از خبرنگاران دغدغه های خود را درموضوعات مختلف مطرح کردند و حجت الاسلام ذوالنوری نیز قول پیگیری داد./1330/پ203/ج1

ارسال نظرات