۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۲۴۰۶
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس:

خبرنگاران ظرفیت ارزنده توسعه و تعالی کشور هستند

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران می توانند انتقال دهنده پیشنهادت و انتقادات مردم به مدیران بوده و از این ظرفیت خود در راستای توسعه و تعالی کشور بهره گیری کنند.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامیداشت یاد شهید صارمی و فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران از جایگاه ارزنده ای برخوردار هستند که ضرورت دارد قدردانی از تلاش های این عزیزان صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد و اخلاق گرا انعکاس دهنده خدمات و زحمات خادمان ملت به مردم هستند که در این عرصه می توانند اثربخشی و نقشی ارزشمند ایفا کنند.

 

یوسفیان ملا افزود: خبرنگاران می توانند انتقال دهنده پیشنهادت و انتقادات مردم به مدیران بوده و از این ظرفیت خود در راستای توسعه و تعالی کشور بهره گیری کنند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: خبرنگاران متعهد و کوشایی داریم که همواره در مسیر اطلاع رسانی درست و انجام تکالیف خود گام برداشته و اهتمام شایسته ای در این مسیر دارند.

 

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس ادامه داد: خبرنگاران سخت کوش با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود و با حق طلبی، حق جویی و رعایت اخلاق تلاش های ارزشمندی در مسیر آگاهی بخشی صورت می دهند.

 

وی تصریح کرد: فعالیت های آگاهانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پرتو رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری زمینه ساز خیر و برکات ارزنده ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: خبرنگاران باید در فعالیت ها و برنامه های خود دقت و توجه لازم را داشته و دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهند که در آن زمان خبر می تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان انتقادات خود زمینه را برای حل مسائل و مشکلات فراهم می کنند که ضرورت دارد در این راستا راه حل های لازم نیز ارائه شود.

 

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس بیان داشت: نیاز است تا اصحاب رسانه به عنوان مشاوری خوب و امین در کنار مدیران بوده و به ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد درست امور بپردازند.

 

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا اهالی رسانه حرمت قلم را حفظ کرده و در مسیر جلب اعتماد آحاد مردم تلاش کنند که اقدامات آنان می تواند اثربخش باشد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: امروز رسانه و اطلاع رسانی روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است که رسانه ها باید با اقدامات درست و فعالیت های شایسته زمینه ترویج اعتماد عمومی را در میان خود تقویت کنند.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران از نقش و جایگاه بسیاری در مسیر اطلاع رسانی برخوردار هستند که باید اعتمادسازی را به درستی در میان مردم ترویج دهند که می تواند اثرگذار باشد.

 

گفتنی است، شهرستان آمل 70 خبرنگار دارد که نسبت به انعکاس فعالیت ها و بیان مطالبات مردمی گام برمی دارند./1314/302/ب2

ارسال نظرات