۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۴۲۸۵۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای بی‌شرمانه خود را طلبکار نظام می دانند

حجت الاسلام مصائبی با انتقاد از کسانی که خود را طلبکار انقلاب می دانند، گفت: انقلاب اسلامی با کسی عقد اخوت نبسته است و سندش به نام کسی نخورده است.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی امشب در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خادمان امامزادگان استان که در محل آستان امامزاده سیدحمزه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امامزدگان هویت دینی و شیعی هر منطقه شناخته می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان در مناطق مختلف کشور؛ همواره منشاء خیر و برکات معنوی فراوان بوده است، نگاهی به تاریخ نشان می‌دهد که اغلب امامزاده‌های مورد ظلم و ستم حاکمان جور زمان از جمله امویان و عباسیان بوده‌اند و امروز نیز دشمنان اسلام به دنبال تخریب بقاع متبرکه هستند.


حجت الاسلام مصائبی با تأکید بر این‌که تکریم امامزادگان، تکریم هویت دینی و شیعی است، تصریح کرد: امروز به برکت وجود انوار معنوی امامزادگان در سراسر کشور، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی جوانان کشور را به سمت جبهه‌های مقاومت اسلامی رهنمون ساخته و تروریست های تکفیری را زمین‌گیر کرده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اگر امروز در جبهه‌های مقاومت اسلامی، رزمندگان در مقابله با گروهکهای تروریستی مورد حمایت غرب و دشمنان اسلام ایستادگی کرده‌اند، به برکت وجود امامزادگانی است که مرکز معارف اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بوده اند.


وی با بیان این‌که امامزادگان نور ولایت در جامعه هستند، گفت: اگر خود را دوستدار ائمه اطهار(ع) می دانیم؛ باید در ولایت‌مداری از دیگران سبقت بگیریم، خیلیها هستند که خود را محب اهل بیت می دانند، اما هنوز امام زمان و نائبش را نشاخته اند.


حجت الاسلام مصائبی با انتقاد از کسانی که خود را طلبکار انقلاب می دانند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با کسی عقد اخوت نبسته است و سندش به نام کسی نخورده است، همه ملت ایران و مستضعفان جهان صاحبان اصلی انقلاب هستند و این نظام تنها با امر ولایت فقیه توانسته بر دشمنان تا بن دندان مسلح غلبه کند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار و با تحلیل از فعالیت‎‌ رسانه‎‌های استان در انعکاس اخبار و فعالیتهای سازمان اوقاف اظهار داشت: خبرنگاران رسالت خطیری در احیای موقوفات و تبیین اهمیت و جایگاه امامزادگان استان دارند.


وی ادامه داد: گاه انتشار یک خبر کل جامعه را به انحراف می کشد و گاهی یک خبر می تواند جامعه را به سرمنزل سعادت رهنمون سازد، در چنین شرایط و اوصافی؛ اهمیت رسالت خبرنگاران بیش از پیش نمایان می شود.


گفتنی است، در پایان این همایش از رؤسای تشکلهای صنفی مطبوعات استان تجلیل و از خادمان امامزدگان استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد./935/202/ب3

 

ارسال نظرات