۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۴۳۴۰۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اختلاس و حقوقهای نجومی حق مردم جامعه را ضایع کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اختلاس‌ا و فیشهای نجومی حق مردم را ضایع کرده است که این مشکل باید از سوی دولت رفع شود.
علیرضا عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، اظهار داشت: فعالیت‌های کمیته امداد به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

وی افزود: اگر بعضی از اختلاس‌ها در کشور نمی‌بود کمیته امداد شاهد این حجم بالای مراجعه کننده نبود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اخلاق و فرهنگ اسلامی به طور کامل در جامعه پیاده نشده است وگرنه هیچ نیازمندی نباید در جامعه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در جامعه شاهد تکدی‌گری‌های حرفه‌ای هستیم، عنوان داشت: این افراد متکدی هستند اما نیازمند نیستند.

وی بیان داشت: پرسنل و مدیران کمیته امداد امام خمینی باید قدر شغل خود را بدانند و امانت و صداقت را در این حرفه حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خدمت در کمیته امداد نتیجه زحمات انسان‌های محبوب خدا است که در حل گرفتاری یکدیگر تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در رابطه با دستگیری و کمک به نیازمندان، تاکید کرد: باید مطابق سیره اهل بیت(ع) به محرومان جامعه خود توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انسان دارای کرامت بالایی است، خاطرنشان کرد: تمام نظام خلقت برای انسان آفریده شده است بنابراین انسان جایگاه بالایی دارد./922/101/ب3

ارسال نظرات