۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۴۴۳۵۳۶

یکی از علمای عراق خواستار مشارکت اهالی موصل در آزاد سازی این شهر شد

یکی از علمای عراق بر ضرورت مشارکت اهالی موصل در آزادی سازی این شهر و مبارزه با داعش تاکید کرد.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق، روز گذشته طی پیامی آزادسازی موصل را نیازمند آزادی عقل‎ها دانست و تصریح کرد: ما باید در مرحله اول اندیشه و فکر خود را قبل از آغاز عملیات آزادسازی موصل اصلاح و یکسان کنیم.

 

وی افزود: سیاستمداران و مسؤولان عراقی باید وحدت خود را در برابر دشمن حفظ کنند و سپس به فکر پاکسازی اراضی این کشور از لوث تروریسم باشند.

 

این عالم عراقی از مسؤولان خواست که شرایط لازم را برای مشارکت اهالی شهر موصل، در عملیات آزادسازی این شهر که به دست داعش اشغال شده است را فراهم کنند.

 

وی عملیات آزادسازی موصل را نبرد صلح خواند و اظهار داشت: مجاهدان عراقی باید در عملیات آزادسازی موصل مانند سایر نبردها، برای آزادی مناطق اشغالی از دست داعش تلاش کنند و درپی انتقام نباشند.

 

آیت الله مدرسی به شیوه امام علی (ع) در رابطه با دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: امیر المومنین علی (ع) در جنگ جمل دستور عفو عمومی صادر کرد. شیوه و منش امام علی (ع) برای همه ما درس و الگو است که باید به آن تمسک کنیم.

 

وی خواستار بازگشت امنیت و ثبات به شهر و مناطق مختلف عراق شد و تصریح کرد: مردم و دولت با همدلی و همراهی می‎توانند امنیت و ثبات را به عراق بازگردانند./994/ب902/د

خبرنگار: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات