۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۴۳۷۷۴

سازمان ملل از افزایش تخریب خانه‎های فلسطینیان خبر داد

سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی اعلام کرد که تعداد خانه های متعلق به فلسطینیان که از ابتدای سال میلادی تاکنون به وسیله رژیم صهیونیستی تخریب شده بیش از خانه های تخریب شده در سال گذشته است.
شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری World Bulletin، دفتر هماهنگی‌های امور بشردوستانه سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون ۷۲۶ خانه متعلق به فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس شرقی تخریب کرده و ۱۰۲۰ تن از آنان را آواره کرده است.

 

رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی ساختمان های مختلفی از فلسطینیان را تخریب کرده است که خانه‌ها، مکان های نگاهداری حیوانات و پنل‌های خورشیدی تولید برق از آن جمله اند.  

 

وزارت خارجه فرانسه، یکی از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی به تخریب خانه ها و اماکن متعلق به فلسطینیان به وسیله این رژیم واکنش نشان داده و ابراز نگرانی کرده است؛ فرانسه از رژیم صهیونیستی خواسته است که چنین اقداماتی را که مغایر با قوانین بین‌المللی نیز هستند متوقف کند.

 

اعتراض فرانسه به رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که این رژیم روز پنج‌شنبه ساختمان‌های ساخته شده به وسیله فرانسه را در یکی از روستاهای کرانه باختری به نام ساموئل نبی تخریب کرد.

 

وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که این سومین بار است که رژیم صهیونیستی تاسیسات ساخته شده به وسیله فرانسه را در فلسطین تخریب می کند؛ تخریب یک مدرسه در ماه فوریه میلادی یکی از این موارد ذکر شده است./990/ب903/د

مترجم: هادی رضازاده

ارسال نظرات