۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۴۳۹۹۹
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

واکنش عضو جامعه مدرسین به هجمه ها علیه امام و انقلاب

عضو جامعه مدرسین به هجمه های صورت گرفته علیه امام و انقلاب واکنش نشان داد و اظهارات نادرستی که این روزها منتشر شده، را ناشی از اطلاعات غلطی دانست که به گوینده القا شده است.
آیت الله فقیهی

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار صوت هایی و هجمه به حضرت امام و انقلاب، گفت: مطرح کردن این بحث ها حرکت درستی نبود و به نفع هیچ کس تمام نمی شود.

 

وی افزود: درباره این مسأله باید برای مردم و کسانی که نبودند تا جنایات منافقین را ببینند توضیح داده شود،حضرت امام مورد قبول همه بودند و کسی درباره ایشان بحثی نداشت و کارهایی که حضرت امام انجام دادند قابل بحث نبود.

 

آیت الله فقیهی با اشاره به جنایات منافقین در جریان نخست وزیری، حزب جمهوری اسلامی و کشتار ائمه جمعه و مردم، ابراز داشت: شبهات مردم و جوانان در این زمینه باید پاسخ داده شود؛ بزرگان تببین کنند که قضیه چگونه بوده و جنایات منافقین چه بود.

 

وی ادامه داد: باید بیان شود که آن ها چقدر دست به کشتار زدند و در برابر این جنایات حضرت امام(ره) چه اندازه نصیحت کردند که به دامن ملت بیایند و کارهای خلاف نکنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: این مسأله مربوط به زمان حضرت امام بود که کسی درباره اعمال و رفتار ایشان شبهه ای نداشت بلکه همه مطیع فرمایشات امام راحل بودند و هیچ کس انتقاد و اعتراضی نداشته است، شخصیتی که اعتراض کرده باید توضیح داد که اطلاعات غلطی به ایشان داده شده و آن شخصیت بر اساس اطلاعات غلط مطالبی را گفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید جنایات منافقان بیان شود تا مردم بدانند غیر از این راه دیگری برای نظام باقی نمانده بود، آیا نظام باید تحمل می کرد که عده ای با اسلحه مردم را بکشند./1323/ت302/ج

 

ارسال نظرات