۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۳۳۰
استاد حوزه و دانشگاه:

عملیات های تروریستی برای تخریب و جلوگیری از گسترش اسلام است

حجت الاسلام سعدی گفت: عملیات های تروریستی از سوی گروه های افراطی برای تخریب چهره اسلام و جلوگیری از گسترش آن در اروپا صورت می گیرد.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی تازگی ندارد، گفت: این مطلب بارها از سوی مستکبران در تاریخ تکرار شده است و در اوضاع کنونی ایادی استکبار در کشورهای مختلف با توجه به هزینه ها و توطئه ها از نبود پایگاه مردمی برای خود و عدم ایستادگی در برابر منطق اسلام و علمای آن آگاه شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه استکبار و دست نشانده های آن با ناتوانی در برابر منطق اسلام ناب محمدی و علمای آن به حذف فیزیکی علما با اعدام، سلب تابعیت و مجروح ساختن روی می آورند، افزود: این اقدامات برای جلوگیری از حرکت اسلام ناب محمدی که در سایه ولایت امیرمؤمنان(ع) قرار دارد و منادی آن در سال های اخیر امام امت و ادامه دهنده آن رهبر معظم انقلاب است، صورت می گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اندیشه و منطق با سلاح و ترور و تهدید از بین نمی رود، عنوان کرد: خون علمای اسلام در دفاع از اسلام سنگ فرش خیابان ها را رنگین کرده است و آن ها برای دین ایستاده و خود را در معرض خطرهای گوناگون قرار دادند و با پیمودن مسیر امام حسین(ع) اجازه ندادند که گردی به دامن اسلام بنشیند.

حجت الاسلام سعدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های تروریست ها، گفت: در سیره رسول خدا(ص) خشونت وجود ندارد و اسلام از خشونت دور و به منطق تکیه دارد؛ در حالی که دست بردن به اسلحه و قتل مردم با اسلام نامرتبط است و در این زمینه جمهوری اسلامی ایران سال ها است که تحریم داشتن سلاح کشتار جمعی را اعلان کرده است و در جنگ تحمیلی علی رغم استفاده دشمن از سلاح شیمیایی و کشتار جمعی حتی یک مورد استفاده نکرد.

وی به عدم تطابق قتل و کشتار با موازین دین اسلامی اشاره و ابراز داشت: سربریدن کشیشان، قتل مردم در مترو و حمله به فروشگاه در اروپا همزمان با سر دادن فریاد «الله اکبر» گویای آن است که این اقدامات علیه دین اسلام و برای تخریب چهره این دین صورت می گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انجام عملیات های تروریستی برای ایجاد وحشت در میان مردم و جلوگیری از گسترش اسلام در اروپا صورت می گیرد، عنوان کرد: این اقدام های تروریستی جهانیان را به اخذ دو برداشت و گرایش از اسلام سوق داد که یک برداشت از آن اسلام منطق، عقل و درایت و احترام به انسان که در آموزه های اهل بیت(ع) و در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و برداشت دیگر همان گرایش تروریسیتی با انواع جنایت های خود که اروپا را درگیر خود کرده است.

حجت الاسلام سعدی در پایان گفت: اقدامات گروه های تروریستی اروپایی ها را بر آن واقف ساخت که پیروان اهل بیت(ع) از اعمال شنیع گروه های تروریستی بیزار و آن ها را منتسب به دین اسلام نمی دانند./9456/302/ب2

ارسال نظرات