۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۹۴۵
امام جمعه موقت ساری:

دکترین اقتصاد مقاومتی بهترین جایگزین برای دکترین برجام است

امام‌جمعه موقت ساری با بیان اینکه از برجام سودی برای ملت ما حاصل نشده است، گفت: ما ضمن پایبندی بر تعهدات برجام و با پیگیری دکترین اقتصاد مقاومتی باید با استفاده از دانش بومی به خودکفایی دست پیدا کنیم.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه برجام نتیجه‌بخش نبوده و درجا زده است خواستار جایگزینی اقتصاد مقاومتی شد و اظهار داشت: با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر دانش بومی به خودکفایی خواهیم رسید.

وی بر لزوم جایگزین دکترین اقتصاد مقاومتی به جای دکترین برجام، تاکید کرد و گفت: برجام به سرانجام نرسید و درجا زد و این هم امتحانی برای دولت‌مردان و مسؤولان بوده است و چاره‌ای جز تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و تأکید بر دانش بومی نداریم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: ما نباید دلخوش به آمریکا و استکبار جهانی باشیم و آنهایی که به واسطه برجام دکترین مدیریتی را ارائه می‌کنند آنها مردود شدند، ما ضمن پایبندی بر تعهدات برجام و با پیگیری دکترین اقتصاد مقاومتی با استفاده از دانش بومی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام قاسمی بابیان اینکه انتشار فایل صوتی یک شیخ ساده لو و تلاش‌های دشمنان برای احیای گروهک‌ها توطئه دشمنان است افزود: مردم ما به پشتوانه ولایت‌فقیه، این توطئه‌ها را نقشه بر آب می‌کنند.

وی ابراز کرد: انتشار نوار صوتی شیخ ساده‌لو چه آشوبی در داخل و خارج کشور  به پا کرد و ما باید متوجه باشیم که منافق پست و کوردل را می‌خواهد دوباره احیا کنند و بایستی بدانند که مردم ما جنایت دشمنان را فراموش نکردند و برای آنها جای تاسف است که حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند و به عنایت امام عصر(عج) چشم فتنه گران را از حدقه در می‌آوریم و  امنیت داخل کشور را خط قرمز خود می‌دانیم و در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

امام جمعه موقت ساری افزود: هر انسانی شهد ناگوار مرگ را خواهد چشید و عاقبت همه ما مرگ خواهد بود و پس از مرگ همه به سوی خدا می‌رویم، انسان اگر اندوه و غم مرگ را بچشد و برای آن غصه بخورد آن کفاره گناه دارد و بخش عظیمی از جامعه ما مرگ را فراموش کردیم و به یاد مرگ نیستیم.

حجت الاسلام قاسمی ابراز کرد: نماز یومه جزو واجبات است و باید به موقع آن را بجا بیاوریم و در زمان ماه مبارک رمضان باید به فرایض الهی عمل کنیم، برخی از مردم تنها به دنبال اموال دنیا هستند، جامعه امروز ما بیمار است چرا که نفاق، جنگ و پرونده‌ها در دادگاه‌های ما افزایش یافته است.

وی، با گرامیداشت هفته دولت خواستار اطلاع‌رسانی عملکرد نظام و دولت به مردم شد و گفت: متأسفانه سنگ‌اندازی‌های زیادی علیه نظام و دولت شده است اما باید خواسته‌های مشروع مردم نیز موردتوجه قرار گیرد چرا که دولت باید متقی، باتقوا، مردمی، ولایی و استکبارستیز باشد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه دولت اسلامی باید در خدمت محض مردم و خدمتگذار مردم و ساعی و تلاشگر باشد، افزود: دولت باید مردم‌دار، متقی، آکنده از مدیران باتقوا و ولایی، انقلابی و سازش‌ناپذیر و استکبارستیز باشد.

امام‌جمعه موقت ساری به تلاش‌های استکبار برای احیای گروهک از ناحیه آن و سرمایه‌گذاری جهانی و عربستان عنوان کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا به‌نظام اسلامی آسیب زنند اما مردم و نیروهای مسلح ما هوشیار هستند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه سنگ اندازی فراوانی بر این نظام و دولت شده و اما خواسته های مشروعی این مردم از دولت دارند، گفت: با وجود اینکه مردم سر تعظیم بر نظام می‌آورند دولت مردان باید مشکلات مردم را برطرف سازنند و اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاده و مردم نیز در جریان هستند آن احیا گروهک از ناحیه استکبار جهانی و سرمایه‌گذاری وهابیت و عربستان بوده است.

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: داعش و داعشیان تلاش کردند که به پیکره این نظام آسیب بزنند اما به برکت ولی فقیه نتواستند به نظام مقدس آسیب برسانند، چشم تیزبین نیروهای مسلح ما همه این توطئه‌ها را نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعت، گردشکری در کشور حرف اول می‌زند، افزود: متأسفانه بیکاری در مازندران رو به افزایش بوده که این مسأله برای استان نگران کننده است./201/950/ب1

ارسال نظرات