۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۴۵۵۶۵
امام جمعه راین:

حقوقهای نجومی دید مردم را نسبت به دستگاه اجرایی تغییر می‌دهد

امام جمعه راین گفت: دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی از مسؤولان دید مردم را نسبت به دستگاه اجرایی تغییر داده است و این یک ضعف اساسی برای کار و اهداف دولت به شمار می رود.
امام جمعه راین

حجت الاسلام حمید اسماعیل پور امام جمعه راین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: میزان کار و دریافت حقوق برای دولت مردان بسیار مهم است؛ قوه مجریه باید دقت فراوانی در عملکرد خود داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه با این مشکل حقوقهای نجومی که از سوی بعضی از اعضای دولت رخ داده است؛ بنابراین دید مردم نسبت به دستگاه اجرایی تغییر کرده است و این یک ضعف اساسی برای کار و اهداف دولت به شمار می رود.

امام جمعه راین تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند برداشتهای نامتعارف هجمه به ارزشها است، به گفته عده ای از مسؤولان برداشت از بیت المال غیر قانونی نیست و می خواهند این مشکلات را در جامعه به شکل قانونی جلوه دهند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در دستگاه اجرایی کشور عده ای به دنبال توجیه و تحریف کردن این مسائل هستند و شاهد آن هستیم که می خواهند برای این رسوایی راهی پیدا کنند، بر این اساس این کار اشتباه سبب می شود که ضعفهای دولت در اجتماع پدیدار شود.

وی عنوان کرد: مسؤولانی که  حقوق و مزایایی بالاتر از رییس جمهمور دریافت می کند چه باری از دوش جامعه بر می دارد که خود را مستحق این دریافت پاداش می داند؛ غیر از اینکه ذهن و روحیه مردم را تضعیف کند و سایه سنگین خود را بر دوش جامعه بگذارد.

امام جمعه راین بیان کرد: دولت اشتباهاتی داشته و می خواهد این مشکلات را با توجیه کردن و قانونی کردن مسائل حل کند؛ این حل کردن نیست گره زدن به گره است.

وی افزود: در جامعه قشرهایی هستند که خارج از دستگاه دولت کار می کنند که حقوق و دستمزد بالایی دارند، ولی یک فرد که در درون دستگاه دولت کار می کند باید به پیشرفت کشور کمک کند نه اینکه برای جامعه مشکل ایجاد کند.

حجت الاسلام اسماعیل پور در پایان گفت: دولت باید در تمام برنامه های خود توجه لازم به بیانات، پیشنهادات، نظرات و هشدارهای مقام معظم رهبری داشته باشد اگر ذره ای برخلاف ایشان عمل کند قطعا در برنامه های خود خلأیی را در کارها حس می کند که در طول زمان به شکست منجر خواهد شد./302/972/ب1

ارسال نظرات