۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۴۶۰۳۳
با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش:

مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری برگزار شد

به منظور تجلیل از خدمات فرهنگی و اجرایی حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری مراسم نکوداشتی با عنوان الگوی تربیت اسلامی با قرائت پیام وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد برگزار شد.
ذاکری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا ذاکری پیش از ظهر امروز در تالار نور مشهد برگزار شد.

در این مراسم پیام علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش قرائت شد.

وی در این پیام نوشته است: معلم، میدان‌دار سنگر فرهنگ و متولی تعالی جامعه است و عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره‌ آینده‌ هر ملت_دانش‌آموزان_به دستان پر تلاش او، سپرده شده است.

وی در ادامه ضمن بزرگداشت مقام حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری، بیان کرد: اگر دغدغه‌مندی، شناخت و تلاش‌های مخلصانه‌ استاد ذاکری مثال زدنی است، خلق حسن، تواضع، ادب و مهربانی ایشان نیز از جلوه‌های این وجود پربرکت است.

فانی با بیان این‌که تلاشهای ایشان یادآور تلاشی جان‌کاه در خدمت بی‌شائبه به فرهنگ و تربیت این‌ جامعه است، افزود: اثربخشی توأمان در بهینه‌سازی شرایط مردم و محلات، توسعه و ترویج آموزه‌های دین، تربیت نسلی خدوم و توانمند و نیز حضور در سنگر علم و دانش، اکرام و بزرگداشت بی‌کرانه و پیوسته ایشان را می‌طلبد.

در این مراسم شخصیتهای برجسته‌ای همچون حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید جعفر سیدان، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام شریعتی‌تبار، مدیر بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی و بسیاری دیگر از شخصیتهای علمی حوزوی و دانشگاهی شرکت داشتند.

همچنین در این مراسم تمبر یادبود نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین ذاکری با حضور استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه خراسان، آیت الله سیدجعفر سیدان رونمایی شد.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام و‌المسلمین ذاکری سوابق زیادی در امور فرهنگی و اجرایی همچون؛ معاونت نهضت سواد‌آموزی، سه دهه امام جماعت در محله‌های مشهد، تدریس در مرکز تربیت معلم کامیاب، مدیریت مدرسه شهید مطهری به حکم آیت‌الله امامی‌ کاشانی و تاسیس مسجد جامع و حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) در منطقه قاسم‌آباد را دارا است./202/862/ب1

ارسال نظرات