۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۴۶۱۸۴
خطیب نماز جمعه بوشهر:

دولت با دریافت کنندگان حقوق های نجومی با قاطعیت برخورد کند

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه دولت در برخورد با حقوق های نجومی با قاطعیت برخورد کند، گفت: گرچه افراد قلیلی حقوق‌های نجومی دریافت کردند اما این نوع حقوق‌ها سبب ناراحتی و نا امیدی انسان‌های زحمتکش شده و باید با قاطعیت با آنها برخورد شود و اعتماد مردم را دوباره برگردانند.
حجت الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی خطیب نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره افزایش خانه‌های مجردی گفت: خانه‌های مجردی در جامعه افزایش پیداکرده و این برای مسؤولان زنگ خطری است.

امام‌جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه تنها راه دشمن برای از بین بردن جامعه اسلامی، کشاندن جوانان به مسائل جنسی است، افزود: اینها زمینه‌های تحریک بیشتر شهوات جنسی را در جامعه افزایش می‌دهند و کم کم غیرت مسلمانان مشکل پیدا می‌کند و در نهایت نسبت به مسأله عفت بی توجه می‌شوند.

حجت الاسلام دشتی بیان داشت: امروز اگر دشمنان ما بخواهند بر جامعه بیدار ما سلطه پیدا کنند فساد و فحشا را در جامعه رواج می‌دهند و مسؤولان نباید با روش‌های انحرافی سبب افزایش این فحشا در جامعه شوند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار هیأت دولت گفت: دولت فقرا، بیکاران و افراد مشکل‌دار که در جامعه به وفور پیدا می‌شوند حل کند و این‌قدر خدمت انجام نداده داریم که اگر کسی بخواهد کار انجام دهد وقت نمی‌کند به مسائل حاشیه‌ای بپردازد.
 
وی با تأکید بر اینکه دولت در برخورد با حقوق های نجومی با قاطعیت برخورد کند: گرچه افراد قلیلی حقوق‌های نجومی دریافت کردند اما این نوع حقوق‌ها موجب ناراحتی و نا امیدی انسان‌های زحمتکش شده و باید با قاطعیت با آنها برخورد شود و اعتماد مردم را دوباره برگردانند.
 
امام‌جمعه موقت بوشهر با اشاره به سالروز بانکداری اسلامی گفت: گرچه برخی قوانین بانکداری اسلامی روی کاغذ آورد شده ولی در مقام اجرایی کاری انجام نشده و کسانی که وام‌های میلیاردی می‌گیرند نظارتی بر اینکه کجا خرج می‌شوند نیست./202/846/ب1
ارسال نظرات