۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۴۷۴۶۸
امام جمعه بروجن:

هدف اصلی گسترش کنسرتها، انحراف افکار عمومی از دغدغه های مهم جامعه است

امام جمعه بروجن با مطرح کردن اين سؤال که «چرا بحث کنسرتها يکباره اهميت پيدا می کند؟»، گفت: به نظر می آيد که مهمترین هدف مطرح کنندگان بحث این روزهای کنسرتها، بازداشتن افکار عمومی از دغدغه های اصلی جامعه است.
امام جمعه بروجن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بروجن صبح امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه این شهرستان، با بيان اين که بايد مراقب باشيم جنايات استکبار جهانی و در رأس آنها آمريکای جنايتکار از ذهن و حافظه نسل جوان ما پاک نشود، گفت: کم شدن بغض و کينه نسبت به دشمنان نخستین علامت و زنگ خطر برای کشور است.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اینکه نبايد برخی ها اين گونه تصور کنند که جنايات آمريکا به پایان رسیده است، تصريح کرد: تا زمانی که تفکر و منش انقلابی گری و استقلال طلبی ما و روحيه استکباری آمريکا وجود داشته باشد به یقین دشمنی ها ادامه خواهد داشت.

وی با بيان اينکه جنايات آمريکا در دوران دفاع مقدس و پس از آن هرگز از خاطر مردم ايران فراموش نمی شود، گفت: دنيا و ايادی استکبار جهانی در داخل بدانند که ملت ايران با شعار مرگ بر آمريکا نه تنها وداع نمی کند بلکه مادران غيرتمند اين مرز و بوم فرزندان خود را با شعار برائت از مشرکان و استکبار جهانی تربيت خواهند کرد.

امام جمعه بروجن با اشاره به ۱۲ شهريور، روز ملی مبارزه با استعمار انگليس، افزود: برائت از انگليس، آمريکا و آل سعود به عنوان سردمداران شيطان در عالم هستی جزء اصول نظام مقدس اسلامی است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: اگر چه انگليسی ها با دسيسه های مختلفی قصد دارند به طرف ملت ايران لبخند بزنند اما ملت ايران مکاری ها و حيله گری های روباه پير را هرگز فراموش نمی کنند.

وی همچنین با اشاره به گسترش کنسرتها در گوشه و کنار کشور، تأکيد کرد: مگر مسائل مهمی مانند بدعهدی های آمريکا در برجام، قراردادهای نفتی و اقتصاد مقاومتی در کشور نداريم که تکه کلام برخی از مسئؤلان نظام بحث کنسرت شده است؟

حجت الاسلام سعادت فر با مطرح کردن اين سوال که «چرا بحث کنسرتها يکباره اهميت پيدا می کند؟»، گفت: به نظر می آيد که هدف اصلی مطرح کنندگان بحث این روزهای کنسرتها، بازداشتن افکار عمومی از دغدغه های اصلی جامعه است.

وی با اشاره به توافق نامه «ftaf» که چهل بند دارد، گفت: ۱۲ ماه در اين گروه به ايران فرصت داده اند که قوانين آنها را رعايت کنند؛ البته در طی اين ۱۲ ماه آنها ايران را از ليست کشورهای خودشان حذف نمی کنند بلکه صرفا تحريم های خود را به حالت تعليق در می آورند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن با اشاره به ادامه اعتراضات به اين قرارداد، افزود: بر اين اساس سيستم بانکی ما با نيروهای ارزشی خود مثل سپاه، قرارگاه خاتم الانبياء و وزرات دفاع و ۲۳ نهادی که به عنوان تروريست از طرف ابرقدرت ها معرفی شده اند نبايد مبادله داشته باشد.

امام جمعه بروجن با بيان اينکه تنها برخی از نيروها مانند جوانهای انقلابی و حزب اللهی از ديد ما خدوم هستند، تصريح کرد: اين گونه اتفاقاتی در جامعه در حال وقوع است که برخی افراد به دنبال آن هستند تا با برگزاری جلسات لهو و لعب سرگرمی های کاذب ايجاد کنند، اما بدانند که ملت حزب الله ایران همواره هوشيار و بيدار است./9457/203/ب2

ارسال نظرات