۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۴۷۷۲۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرص و طمع به مادیات سبب بسیاری از جنایتها می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمامی خلافها، ظلمها و انواع و اقسام انحرافها به دلیل حرص و طمع صورت می‌گیرد و حتی مشاهده می‌شود برای به دست آوردن پول دانشمندان را نیز ترور می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مديركل و كاركنان اداره كل بنياد مسكن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داست: انسان موجودی است که برای هر جریانی هدف مشخصی را دارد.

وی با بیان اینکه رفع کردن نیازها خوب است اما در این میان گاهی اهداف اصلی، فرعی می‌شود و تنها داشتن سود عاید عده‌ای می‌شود، گفت: مسأله خوب شدن و یا خوب نشدن رفع نیازها مهم نیست بلکه مهم این است که در این میان سود بسیاری به بعضی از افراد می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در ابتدای انقلاب بسیاری از مردم در حلب‌آبادها بودند و اما وقتی که حساب صد امام (ره) با همت گماشته شد بسیاری از مسائل به طول ساده حل شد، هر چند عوامل بیرونی نیز مانند جنگ در این حوزه تاثیرگذار بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برای ساخت مسکن در ایران کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: ساخت مسکن در ایران نسبت به دیگر کشورها کم نیست، در ایران مشاهده می‌شود بسیاری از زمین‌ها بدون دلیل گران می‌شود که این گرانی تنها برای عده‌ای خاص دارای سود است.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایی که از طریق سرشماری نفوس مسکن انجام شد مشاهده گردید که درب‌های منازل زیادی قفل است و این نشان می‌دهد بعضیها به فکر صاحب منزل شدن نیستند بلکه تنها به فکر انباشته شدن پولها هستند.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسکن مهر اقدامی جالب بود که انجام شد و در سالهای ابتدای آن بسیاری با حداقل‌ها صاحب منزل شدند اما به تدریج با افزایش قیمتها بعضیها از داشتن منزل صرف نظر کردند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی با بیان اینکه خدماتی که بنیاد مسکن مانند اجرای طرحهای هادی به مردم ارائه می‌دهد ارزشمند است، اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز با انگیزه‌های معنوی و با قیمتهای تمام شده به نیازمندان کمک می‌کند که شاخص این قیمتها نیز همین موضوع است.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد با حرص و طمعی که به پول دارند بسیاری از جنایتها را انجام می‌دهند، افزود: تمامی خلافها، ظلمها و انواع و اقسام انحرافها به دلیل پول صورت می‌گیرد و حتی مشاهده می‌شود برای به دست آوردن پول دانشمندان را نیز ترور می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید بر اساس اهداف امام (ره) حرکت کند، گفت: بنیاد مسکن ارگانی است که نیاز بسیاری از افراد نیازمند به مسکن را برآورده می‌کند و باید این تلاش گسترده شود تا افرادی که انتظار داشتن مسکن را ندارند صاحب مسکن شوند./880/202/ب3

ارسال نظرات