۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۴۸۵۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تمام موفقیت های نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت جانفشانی ایثارگران در دوران جنگ هشت ساله، گفت: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.
معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، اظهار کرد: برپایی یادواره شهدا، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعدی است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که واقعه عاشورا در تاریخ زنده نگه داشته شد باید حماسه دفاع مقدس هم در تاریخ ماندگار شود، شهدای مدافع حرم ثابت کردند که همیشه پرچم مقاومت اسلام در برابر استکبار قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: امام خمینی(ره) به تأسی از مکتب اسلام پرچم مقاومت و مقابله با زورگویان را برافراشته‌اند و لازم است که برای زنده نگهداشتن روحیه مقاومت یاد و نام شهدا را گرامی داشته و فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری را برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام ترویج کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که این یادواره‌ها برگزار می‌شود نسل‌های جدید به پای ارزش‌های انقلاب می‌ایستند، گفت: افرادی که دلسوز انقلاب هستند وقتی که می‌بینند که مردم با تلاش فراوان در حال برگزاری یادواره‌های شهدا هستند شاد می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که با ایجاد هر گونه چالش‌ و تحریم در کشور نمی‌توانند ملت ایران را از ادامه راهشان باز دارند و مردم ایران بر سر عهدی که با شهدا بسته‌اند می‌مانند.

وی با اشاره به اهمیت جانفشانی ایثارگران در دوران جنگ هشت ساله، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی دفاع مقدس را دوران شروع خودکفایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی برشمرد و افزود: با ادامه موفقیت‌های بی‌نظیر دوران دفاع مقدس در عرصه‌های نظامی، امروز در شرایطی نابرابر اما با همت جوانان غیور ایران اسلامی و مدیریت رهبر معظم انقلاب شاهد شکوفایی نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی دشمن برای منحرف کردن هدف اسلام در جامعه امروز سخن گفت و افزود: استکبار از سال‌های بسیار دور برنامه‌ریزی کرده جوانان مسلمان را منحرف کند تا جوانان ما به اهداف متعالی انقلاب دست نیابند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه به مانند یک عقاب است که برای پرواز به دو بال احتیاج دارد که یک بال آن شهادت و بال دیگری مهدویت است که اگر یکی از آنها را از شیعه بگیرند، پرواز ممکن نیست و تفکر و اندیشه امام(ره) سبب شد تا امروز هر جا سخن از مقاومت و مبارزه با استکبار در دنیا هست، نام ایران و جوانان شیعه نیز به گوش برسد.

وی با بیان اینکه رهنمودهای امام خامنه‌ای انقلاب را به سرمنزل مقصود می‌رساند، اظهار داشت: برنامه‎هایی که آمریکا و استکبار سال‌ها روی آن تلاش کرده‌اند را یک سخنرانی امام خامنه‌ای از بین می‌برد و این از بینش بالای سیاسی و اجتماعی حضرت آقا است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: شخصیت مقام معظم رهبری آنقدر بالاست که رییس جمهور روسیه که یک فرد بی‌دین است، مجذوب ایشان می‌شود و گوش سپردن به سخنان رهبر ایران را راهگشای مسائل منطقه می‌داند.

وی تصریح کرد: تمام سخنان و فرمایشات رهبری بر روی اصول است، به طوری که با توصیه رهبری، امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان شناخته شده است./950/202/ب2

ارسال نظرات